tiistai 31. heinäkuuta 2012

Tervetuloa kesä!





 Neule, toppi, housut, korvakorut/Cubus   Laukku/KappAhl   Kengät/Andiamo

Noniin saatiinhan minutki taas koneen äärelle! Tässä on asukuvia parin viikon taakaa yheltä työpäivältä. Mulla oli aluksi päällä toi ihana mustavalkoinen neule, mutta täällä oli huonoista säistä riippumatta kuitenkin kesä ja mulle tuli totaalisen kuuma tuossa, ostin tuon kukkatopin (mikä mun oli muutenkin tarkoitus ostaa, joten nytpä en ostanut ainakaan turhaan ;)) ja loppu päivä sujuikin sitten paaaaljon mukavammin. Hehee tajusin just, et melkein koko asu on Cubuksesta, mutta en mie oikein muunkaan liikkeen vaatteissa viitsi siel pyöriä, joten koittakaan kestää.

Hei oottako muuten huomanneet, että Helsinkiin on viimein saapunut kesä?!?!? Oon jopa viettänyt viime päivinä aikaa rannalla ja RUSKETTUNU (ja ehkä paloin myös hieman...) Koulu vaan alkaa kahden viikon päästä, että tässä ehditäänki oikein nauttia näistä kesäpäivistä... Nyt mul on onneks muutaman päivän lomaputki, joten ehkä mie ehdinkin saada vähän pohjarusketusta ennen kuin lähdetään Portugaliin! Mutta nyt kiiruhdan lopetteleen mun siivousprojektia, että ehtisin joskus tuonne uloskin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: