torstai 26. marraskuuta 2009

Silmät ristissä










Mun edellinen blogi täytty ( jonka muuten löytää http://www.mefashion.blogit.fi/) niin ei muuta kuin seuraavaa peliin!












Oon tässä puol kuudesta asti vääntänyt musiikin esitelmää, niin hiukan kyllä väsyttää etten sanoisi! Se on kyllä kumma juttu, kun koneella aina alkaa väsyttämään..

Oon kokeillut erinlaisia kynnenlakkaus tyylejä, kun tavallisesti lakkaaminen alkoi olla tylsää..
Tässä ekana on villi valinta :P




Musta nuo kynnet on pelottavat. Mieleen tulee jotku kissan silmät..:S
Harmaa lakka on mun oma, jonka olen joskus voittanut jostain arvonnasta. Tulipa sille viimeinkin käyttöä! Merkki on jokin TIGI. Mustaa oon lainannut siskolta ja se on joku Wild and Crazy.



Sitten kokeillin jotain ei-niin-pelottavaa :D Niin laitoin mustan kynsilakan päälle hopeaa hilelakkaa. Mun mielestä niistä tuli tosi kivat (: Vois kokeilla tuota hilelakkaa seuraavaksi punaisen päällä.



Tässä mulla oli lakkana se sama musta ja sitten jostain taas kerran ilmestynyt beautiful-lakka.


2 kommenttia:

  1. Ihania kynsilakkoja !
    Ja miten voi blogi täyttyä ?? Onks se silleen et sit on on postannu tietyn määrän juttui nii se täyttyy? En tiennykkään tota aikasemmin :D

    VastaaPoista
  2. Uniqua- Kiitos (: Nähtävästi se voi (ihmettelin itekkin ensin sitä) Yleensä blogin täyttyminen johtuu kuvista, kun ne vie niin paljon tilaa, mut yleensä pitäisi olla mahdollisuus ostaa lisää tilaa. Sitä en sitten löytänyt, joten ei auttanut kuin tehdä uusi blogi. Blogspot:ssa pitäisi kuiten lisätilan ostaminen olla mahdollista.

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: