maanantai 30. marraskuuta 2009

Vanhat uutuudet

Olin aivan unohtanut esitellä yli viikko sitten ostamiani vaatteita! Kuvat oli unohtunut tuonne kuvatiedostojen pohjalle ja tänään kun selasin, niin sieltä löytyi tämmöistä (:





Erittäin onnistunut otos "karvapipostani"


Kaapistani oli kadonnut minun musta pipo (tai oikeastaan siellä ei tainnut edes olla sellaista) Niin tarvitsin uuden takkiini spivan pipon. Ensin ajattelin ihan tavallista H&M:n neulottua pipoa, mutta kaveri sai sitten mieleni muuttumaan, kun näytti tämän. Se on karvainen, mutta se ei ole ihan perinteistä karvaa.. Miten tuon nyt sanoisi..Se tuntuu kuin se olisi jostain langasta kudottu, mutta vähän aidomman oloinen :D Olen aina osannut selittää tälläisia asiota. No, H&M:ltä se kuitenkin on ja maksoi 9.95€


Tämäkin on H&M:ltä ja maksoi muistini mukaan 14.95€ (korjatkaa jos oon väärässä..) Olin etsinyt ei-niin-perus-mutta-ei-liiankaan-erikoista mustaa neuletta. Tätä kattelin sitten pari kertaa ja oon ihan tuutuväinen. Se on lämmin! (((:

Saimmepa myös viime viikolla meidän joukkueen kisapuvut kokeiluun ja näytämpä teille kuvat siitäkin (: Teemanahan meillä on siis flamingot karibialla, joten tuo puku kuvastaa hienotunteisesti flamingoja..





Sitten on vielä yksi asu kuva näyttämättä. Tai ainakin minun muisti väittää niin..


Tässä kuitenkin tulee:

Päällä: Farkut-GT Tunika-H&M huivi-??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: