tiistai 4. tammikuuta 2011

kukkuluuruu

Onpas se pakkanenkin taas tänne laskeutunut! Mukavat -25 astetta on lepposaa vaihtelua viikonlopun -10 asteeseen. Huomenna minua odottaisi pieni kouluun-panostus-päivä, sillä tajusin, kuinka paljon tekemistä sitä taas olisi. Loppulomasta sitä ei oikein ehdikkään, sillä tarkoituksena olis vähän juhlistaa synttäreitä täällä Rovaniemen kavereiden kanssa ja käydä vähän serkkujen kanssa ostoksilla ja luistelemassa vanhan luisteluporukan kanssa! Lauantaina suuntaankin sitten takaisin Helsinkiin :)
 Paita/Gina Tricot  Huivi &Sukkahousut/H&M  Karvaliivi/VILA  Laukku(Siskon)&Karvalakki/Kirppis  Kengät/DinSko

Käytiin tänään kiertelemässä kauppoja ja tulihan sitä tehtyjä löytöjä :D
 Paita ja sukkahoust ovat H&Mltä. Sain viimein ostettua itselleni ruutupaida, jota oon sen monikäyttöisyyden vuoksi halunnut jo tovin! Täydellinenhän tää olis ollut jos värinä olisi joku vaalean punainen tai beige, mutta oon silti rakastunut tähän! Löysin myös kolmella eurolla samallaiset pilkkusukkahousut, jotka olen ostanut viime vuonnakin kahdet kappaleet. Mie oon kuitenkiin niin  hyvä hajottamaan niitä sukkahousuja, että heti tulee aina reiät. Jos tällä kertaa ne kestäis vaikka hieman kauemmin (ainahan sitä saa toivoa...)
Ja tää! Aivan mahottoman suloinen pöllöriipus Vero Modasta! Hinta oli aika kirpaiseva (n. 17 €) mutta oon haaveillut pöllökorusta jo varmaan vuoden, niin menköön! Hopeinen riipus tulee muutenkin tarpeeseen, sillä semmoiselle onkin ollut tarvetta!

2 kommenttia:

  1. HEi arvaa vaan että hihkuinko mäkin onnesta! :D se on ihan paras ohjelma!!! <3 Kun mä en hirveesti ees seuraa mitään ohjelmii ja kaikki jää aina välistä MUTTA pushing daisiesii ei voi jättää väistä eikä koskaa unohtaa!


    http://www.allofmyfashion.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Voi vitsit, mullaki huomenna sellanen kouluhomma-päivä, pitäis matikan uusintoihin ruveta lukemaan :/
    Ja on muuten aivan mahottoman suloinen tuo pöllöriipus! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: