tiistai 18. tammikuuta 2011

Shrek!

No nyt ei auta muuta sanoa kuin huhhu! Tää on nimittäin ollu taas yhtä hullun myllyä. Lauantaina mentiin kaverille juhliin mun synttäreitä ja sunnuntai menikin sitten kouluhommia hoitaessa. Ja maanantaina homma jatku. Valmiiksi piti saada äidinkielen prosessikirjoitelma, ruotsin suullinen esitelmä, fysiikan ittenäiset tehtävät. Tämä onkin nyt eka kunnolla vapaa ilta pitkään aikaan ja pitäs tuota puhiksen runotkin opetella jossain välissä ulkoa. Tän lisäksi pitäs hoitaa kämppääkin ja ruokaa tehä ittellenikin. Ja kaiken kruunuksi mie oon varmaan tulos kippeeksi! Eieie, en halua nyt! En haluu olla ollenkaan kipeä :( On se rankkaa asua yksin...

No, mutta nyt käännytään iloisempiin asioihin! Mie nimittäin päätin lopettaa nyt kuoron, kun mun otivaatio ei tosiaankaan ollut huipussaan ja jaksaminenkin alkoi käydä vähiin. Niin jee! Nyt mulla on tiistai-illatkit vapaita! (Tosiaan, vois siitä lopettamisesta mainita sille opettajallekin...) Synttärini juhlittiin Shrekin merkeissä, olihan nää nyt sentään mun lapsuuden viimeiset synttärit (hui, kun tuntuu pelottavalta sanoa noin!) Ja kakku oli kyllä varmaan paras synttärikakku ikinä! Näyttää hyvältä, monta kerrosta, se on vielä suklaata ja välissä oli banaanin viipaleita!!! (Lapsuudesta jäänyt traumoja,kun en saanut mun kakkuihin banaania :D)
 Ja sitten vielä päivän asu, joka näytti tältä
 Paitis/Gina Tricot  Huivi&Hame/H&M  Kaulakoru/itte tuunattu   Käsikorut/KappAhl

Mie oon selvästi hukannut mun poseeraustaidon viimisetkin rippeet, samaten valokuvaustaitojeni. Se on kyllä käsittämätöntä, miten vaikea sillä ittelaukaisimella on vaikee ottaa kuvia! :D Opin muuten hienon jutun tosta, että se alkaa ottaa kuvia aina silloin kun räpsäytän silmää! Wohou, helpotti kyllä hommaa huomattavasti, mutta sai niitä kkuvia ottaa vaikka kuinka monta, ennen kuin saatiin edes tän tasonen kuva :D

Ps. <3MUNAMIES<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: