tiistai 1. joulukuuta 2009

1. luukku

Puuterin! Anttilasta ostettiin viime viikolla meikkijoulukalenteerin ja hintakaan ei ollut kuin suunilleen 14 euroa.. (normaalisti 20 euroa) Meikit on tietty jotain halppismeikkejä, mutta kivaa vaihteluatavalliseen suklaajoulukalenteriin (: Minähän olen siis sitä mieltä, että joulukalenteri on pakko olla! Sitä availlessa malttaa odottaa jopa aattoon asti ja kaupan päällisenä vielä pääsee joulu tunnelmaan!

Tälläiselta se kalenteri näyttää..

Maltamattomana auvautuu joulun 1. luukku! ((:
Luukusta löytyi siis Pressing Powder, joka mun aivojen mukaan meinaa puuteria. Tai oikeastaan näin kaverit mulle kertoi..:D Ulkonäöstä ei nyt voi oikein olla varma, mutta siihen lopputulokseen nyt olen päätynyt. Tälle ei taida käyttöä tulla, sillä mun iholle se on liian vaaleaa..:/

Oletteko te hommanneet itsellene joulukalenterin?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: