tiistai 4. toukokuuta 2010

one hundred

Minun piti tulla jo tiistaina laittamaan asukuva, mutta kone ei jostain syystä suostunut latamaan sitä :/ Eilinen olikin sitten niin kiire päivä, että huhhu. Tänään kuitenkin jäin kotiin kovan päänsäryn takia ja nyt sitten postaillaan buranan voimalla.
Paita/H&M hame/H&M Huivi/Gina Tricot sukkahousut/H&M Laukku/Aleksi 13 Kengät/Anttila Hattu/ Mummon vanha

Pidin tästä asusta tosi paljon. Väriäkin sain siihen työnnettyä jonkin verran (: Mun täytyy vain myöntää, että minun vaatekaapista ei löydy kovinkaan värikkäitä vaatteita :/ Kesämekkoni on ainoa sellainen ja sitä säästän ihan suosiolla kunnon kesään.

Ps.Ostin pariviikkoa sitten varmuudeksi toiset pilkkusukkahousut ja illalla ottaessani niitä pois mulla meni sormi niistä läpi ja tuloksena on oikeinmukava reikä keskellä pohkea. Laitoin H&M:lle palautetta niistä, ja ne onneksi lupasi hyvittää ne.

Pps. Huomasin just, että tämä on jo sadas postaus! (:

2 kommenttia:

  1. noi sukkahousut on ihanat (mulla samanlaiset ;D) ja sun kuvat on muutenki kivoja mutta ois vielä kivempia vähän isompina =))

    VastaaPoista
  2. raita 2,
    Minustakin ;) Kiitos, ja olen samaa mieltä. Haluisin kans niistä isommat, joten enköhän tee asialle jotain, heti kun vain ehdin (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: