tiistai 22. kesäkuuta 2010

Ai, onko nyt kesä?

Nyt sain itsenikin rauhoitettua tänne bloginkin puolelle kirjoittelemaan! :) Viime viikolla tulikin ostettua vähän kosmatiikkaa, kun edelliset alkoi hupenemaan. Ensiksi mentiin apteekkiin hommaamaan uusi kasvorasva. Ja vanha sieltä valittiin, kun hyväksi huomattiin. Mukaan tarttui myös Aconin kasvovesi..

Ja kaupanpäälle saatiin huuliikiilto. Väri ei kuitenkaan ole yhtään minun tyylinen niin luovutin sen suosiolla siskolle :)
Ja mukaan saatiin myös aimo läjä näytteitä Vichystä ja mitä nyt olen kokeillut, niin olen myös tykännyt! Seuraavaksi voisikin sitten ostaa sitä :)
Meikkipuuteri pääsi myös loppumaan niin piti ostaa siihenkin jotain tilalle. Itse jotenkin huomasin, että meikkipuuteri ei ole minua varten, joten piti ottaa meikkivoide kokeiluksi (Tästä myöhemmin lisää) Puuteri tarvitaan tietenkin meikkivoiteen kanssa, ja jotta meikkivoidetta ei kuluisi niin paljon, niin ostin myös meikkivoiteenlevityssiveltimen. Se olikin yllättävän pehmeä, kun ajattelee, että hintakin oli vain noin 5 euroa! (Kaikki Prismasta)
Siinä semmoisia. MUlla ei hotenkin tunnu yhtään kesältä, kun sää nyt on mitä on. Tulee llöhöiltyä vain kotona ja tylsää :((Miksi ei voisi tulla ihanat kesäkelit ja lämmittää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: