sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Elekroninen ripsentaivuttaja

Kaverini toi mulle aikoja sitten Japanista elekronisen ripsentaivuttimen. Se siis lämpeää ja sillä sitten muotoillaan ripset kaarelle. Ennen en ollut kuullutkaan näistä mutta hyvä keksintöhän se.
Mulla meni hetki ennen kuin opin käyttämään. Aluksi tuntui jotenkin tosi vaikealta käyttää, mutta sitten se alkoi sujua, kun tajusin, että sen pitää rauhassa antaa lämmetä ennen käyttöä.:D Miinusta myös siitä, kun sen käyttöön kuluu enemmän aikaa kuin tämmöisen classiseen taivuttajaan. Mutta hyviä puolia siitä, että tällä saa taivutuksista luonnollisemman näköisen ja kaari on muutenkin kauni :) Minusta myös tuntuu, että se taivutus kestää kauemmin. Jäi vain mietityttämään, että kumpi on sitten pienempi paha: kuumuus vai väkivaltainen taivutus. Tällä hetkellä olen sitä mieltä, että lämpö on paremmaksi ripsille :))

Onko muilla kokemuksia tämmöisistä hökötyksistä?

3 kommenttia:

  1. Itse taas sanoisin että kuumuus olisi se pahempi, koska ilman suojausta hiuksetkin kärsivät kuumuudesta, mutta ei siitä jos niitä taitellaan. Ja jos käyttää oikein klassista taivuttajaa, eikä käytä sitä ripsivärin päälle en sanoisi että se ripsiä vahingoittaa ainakaan isossa määrin.. Mutta tästä olisikin kiva löytää joku ihan kunnon tutkimustulos :D

    VastaaPoista
  2. ripsiin pitäisi suihkuttaa lämpösuojaa :D

    VastaaPoista
  3. Tarzan<3,
    Joo mulla kävi sama mielessä, mut se lämpö ei kuitenkaan ole niiin kuumaa, et se polttais. Kosketusta se ainakin kestää oikein hyvin :) Olen kuulut niin pahaa näistä normaaleista taivuttimista, nii voihan se mun mielipide taas johtua niistäkin. Toisaalta eipä niitä klassisia lämpötaivuttimistakaan ole paljon pahaa puhuttu niin en tiiä :DTutkimus tulos olisi kyllä hyvä.:D

    Riikka,
    Haha :D Suihkuttamaan en kyllä alkais :D Levitetään hiustenlämpäsuojaa ripsiin, niin ongelma korjattu. ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: