keskiviikko 30. kesäkuuta 2010

Uutta minulla

Muutaman päivä myöhässä eletään täällä blogin puolella, mutta eilen bloggailu ei jostain syystä onnistunut..:/ Maanantaina kuitenkin kolusin läpi aleet ja pidimpä sitten sanin (melkein) enkä tuhlaillut! Ostin itse ainoastaan yhden ostoksen ja kerran jo melkein ostin sen,  mutta jätin kuitenkin kauppaan. Bleiseriä en kuitenkaan löytänyt, joten metsästys jatkuu..
Läpikuultava neule - Gina Tricot 7,45€

Vero Modalta löytyi yllättävän halvalla kahdet housut. Minulla ei olekkaan tummia farkkuja, joten semmoiset ja vaaleat kevyen tuntuiset housut kaappasin äidin rahoittamina mukaan ;)
Tosiaan! Farkut maksoi noin 15 euroa ja toiset housut maksoi vain viisi euroa! Siinä vaiheessa ei mietitä kun tuollaiset löyttää! Vaikkakin mun vaatekaapista löytyy ihan liikaa housuja. Kaikki housut jos laskee yhteen niin summa on semmoiset 15. (3 shortseja ja 4 urheiluhousut) Hameita mulla ei taas ole kuin yksi, joka alkaa sekin vetelemään viimeisiään. Toivoin löytäväni aleesta jonkin mustan perus hameen, mutta ei löytynyt :(

Maanantaina sanoin myös heipat mun vanhalle surkelle puhelimelle ja ostin Samsungin kosketusnäyttöpuhelimen :) Tuntuu ihanalta käyttää puhelinta, joka toimii :D Muuten en olisi tämmöiseen investoinut, mutta hinta kun oli huimat 48€ jos sitoutuu DNAn asiakkaaksi kahdeksi vuodeksi. Kaupan päälle saan eurolla kameran, jonka lunastan ensi viikon tiistaina. Asiakas hykertelee tyytyväisyydestä :)))
Äitykkä osti mulle myös kokovartalopeilin Jyskistä, mutta kunnollista kuvaa en siitä saanut. Tällä hetkellä mun huone näyttää niin kaamealta, koska en jaksa nyt panostaa järjestykseen kun muutaman viikon päästä käyn kaikki tavarat läpi ja tungen ne laatikkoihin.

Ja päivän asuna piti toimia seuraavat:
Hattu/Mummon vanha, Tppi/Gina Tricot, kauluspaita/Gina Tricot, Legginsit/H&M

+

Kengät/Sisko toi Pariisista

Mieleni muuttui kuitenkin ja vaihdoin topin keltaiseen toppiin ja leo-huiviin. Noilla mentiin sitten Rovaniemen yöttömässäyössä ja kuunneltiin Kristiina Braskin esitys. (Joka ei kyllä kovin vakuuttanut..) Kesällä tulee harvoin otettua asukuvia, kun aina kotiin tultua laittaa päälle biksut tai muuta. Mut nyt lupaan ryhdistäytyä tämän asian kanssa! :D

4 kommenttia:

  1. mäkin voisin ottaa tollaset mustat farkut, kun ei farkkuja juuri kaapissa asusta, hameita ja mekkoja vaan :D

    VastaaPoista
  2. Mullaki on Samsungin kosketusnäyttöpuhelin, vähän eri mallia vaan :D
    Kivoja ostoksia, toi neulepaita varsinkin on kiva :)

    VastaaPoista
  3. joo, mäkin voisin ottaa noi mustat farkut, ja sun puhelimen :) mulla on niin surkee puhelin ja saan onneksi uuden puhelimen syksyllä. kosketusnäyttö aivan kuin sulla :D kengät oli myös ihanat.
    voin jo ilmoittaa että laitoin toiminnoksi tosi hyvä! :)

    VastaaPoista
  4. Riikka,
    No sitten voisinkin tulla käymään sun vaatekaapilla, kun mulla on taas vain housuja :D

    Katariina,
    samsung on hyvä merkki ;) Sen kosketusnäyttöpuhelimet on kuulemma kestävimpiä! (Mikä on tietty tärkeää, sillä olen hyvä hajottamaan puhelimia :D) Kiitos, Itsekkin tykkään siitä ehkä eniten :)

    Inka,
    Tule hakemaan ;) Mie olen kitunut sellaisen ilmaisen puhelimen kannssa yli vuoden. Sillä kesti kaksi minuuttia avata saapunut viesti.. Hermot meni kyllä useaan otteeseen..:S
    Itsekin tykkään kengistä vaikka ne on aika kovat jalassa ja hiertää pitkän käytön jälkeen ;( Mutta kauneudesta pitää kärsiä. Hih, kiitos! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: