sunnuntai 11. heinäkuuta 2010

Hups..

Ja näin tuli pietettyä tahaton viikon tauko täällä blogin puolella. Täällä pohjosessa on ollu joka toinen päivä aurinkoinen ja joka toinen sateinen päivä. Aurinkoisina päivinä ollaan ulkona ja sateisina sisällä möllöttämässä leffoja/kaupungilla :) Niin enpä ole nyt tänne ehtinyt. Eilen kävin näin yhtä kaveria taas pitkästä aikaa ja siinä se päivä lähestulkoon menikin :D
Mekko/ H&M Garden Collection korvakorut ja käsikoru/Siskon, H&M Vyö/ Siskon, kirppis Laukku/Kirppis Arskat/Lindex

Ja mukaan tarttui kauan etsimäni pantteri-riipus! Näin tämän kaaaauan aikaa joskus sitten jossain lehdessä, ja ihastuin tähän ihan hirmuisesti! Muutenkin minulla on ollut pitkään suuri tarve kultaiselle riipukselle ;) Niiin tämä kapistus tuli  ONLYssä vastaan ja minä tumpelo olin etsinyt sitä aina Gina Tricotista tai vastaavista :S Kissanpentu maksoi noin 13 euroa. Hieman kalliimpi kuin toivoin, mutta ei auta :)
Torstaina lähdetään Äidin ja siskon kanssa Ouluun. Siellä olisi tarkoistus käydä leikkauttamassa ja ehkä värjäämässä hiukset, jollain oppilaitoksella. Tarkoituksena olisi saada muodonmuutos tälle tukalle ja päässä eroon tuosta ei-niin-ihanasta juurikasvusta. Värin suuntana on tummempi. Ehkä jokin suklaanruskea, jossa olisi vaaleampia/tummempia raitoja. Hiusmallin ei niinkään olilsi tarkoitus muuttua, muutakuin että leikkaisin tähän jonkin mallin. Ja luultavasti etuhiukset takaisin :D En pääse niistä ikinä eroon :D

Mulla olisi nyt mielessä muutama DIY-projeksti,  mutta katotaan saanko niitä aikaiseksi tehtyä..:D

6 kommenttia:

  1. aivan sairaan ihana toi kaulakoru!

    VastaaPoista
  2. ansku,
    Samaa mieltä! :) Löytyy mun kaulasta lähes joka päivä ja kun ei oo kaulassa, niin ajkattelee, miten se niin sopis tähänkin asuun :D

    VastaaPoista
  3. voi vitsi... mulla on sama juttu yhen neuletakin kanssa, mutten silti viitti joka p. käyttää samaa =D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: