perjantai 30. heinäkuuta 2010

HELPOTUS!

Aamulla oli tullut HOASilta meili, jossa tarjottiin mulle soluasuntoa! Mikä helpotuksen huokaus :) Nyt on paikka missä asua ainakin syksyn. Tai on sitten kun ollaan hyväksytty se. Paikka ei nyt ole mikään hyvä, mutta on se parempi kuin ei mitään! Sieltä menee suunilleen 40 minuuttia Kallioon metrolla. Ja minä kun olen valittanut, että pitää nyt herätä aina niin aikaisin. No homma muuttuu ja pitää herätä vieläkin aikaisemmin :D Mutta suuret kiitokset teille, jotka käskitte minun laittaa sinne epätoivoista viestiä! Yksi asia vähemmän stressatavaa.. Nyt se muutto vaan alkaa tuntua pelottavan todelta..:D

2 kommenttia:

  1. Hei hieno juttu! Mä arvasin että sä saat tämän asian kuntoon :) Nyt ei sitten muuta kuin pakkaamaan, ja harjoittelemaan sitä aikaisin heräämistä ;)

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Hih, niin teit :)Joo, tässä on kaksi viikkoa aikaa tottua kunnolla ajatukseen. Tänään aloitin jo äidin reseptien kopsaamisen omaan kirjaan ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: