lauantai 24. heinäkuuta 2010

Jotain toimintaa

Päivät ollaan löhöilty kotona, niin eipä tässä nyt mitään sen kummempaa asiaa ole ollu :) Tänään mentiin kaverin rippijuhliin, niin oli pakko pukee pälle jotain muutakin kuin oloasun tai yöpuvun tai biksut :D
Mekko/Only Hiuskoriste/Siskon, H&M Kengät/Pariisista Laukku/Kirppis Arskat/H&M

Täänään mulla oli meneillään todellinen bad hair day. Mulla oli hieno visio, miten laittaisin hiukset rennosti nutturalle, mutta kokeilin sitä vaikka kuinka kauan eikä silti kerta kaikkiaan onnistunut! Jouduin siis mölöttämään hiukset auki kuumana päivänä. Miten vapauttavaa olisikaan ollut pitää ne kiinni pois niskasta...
Näätte muuten tuossa mun "uutta" hius tyyliäkin. Tosiaan ruskeaksi meni ja leikkasin ottatukan takaisin. Katoin äsken tuon Räjähdysherkkää kemiaa (Joka oli huono "komnedia") niin siinä näyttevällä naisella oli todella ihanat hiukset ja otsatukkakin sellainen, mitä mie haluaisin. Nykynen on jotenkin liian pitkä, ja minusta tuntuu, ettei se muuttunut mitenkään edelliseeen verrattuna.. Jos sitä sieppaisi huomenna sakset käteen ja lyhentäis sitä. Maybee :))

6 kommenttia:

  1. Kiva tämä sun uusi banneri, tykkään :) Ja tuo mekkokin näyttää hyvältä!

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Kiitti, vaikka itse en ole vieläkään tyytyväinen siihen, mutta on se parempi kuin edellinen. :D Olen vain niin surkea näiden kuvankäsittelyohjelmien kanssa..:D Ja viel kiitti :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on sama mekko jeee :D Hieno on!

    Sara

    VastaaPoista
  4. Ihana tuo uus tukka! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: