perjantai 2. heinäkuuta 2010

Lämmin rentoiluasu

Sain aamulla nuo mun uudet housut käyttökuntoon, niin pääsikin sitten heti jalkaan, kun ilma alkoi olla jo aika viileä (14 astetta :D) Hieman piti kaventaa ja lyhetää lahkeista kun olen tapiksi jäänyt, mutta se ei onneksi ollut iso työ. Aika rennolla asulla sitten tänään mentiin täyttelemään kirppispöytää lisää ja kävin sitten hakemassa myös kuolaamani sormukset.
Paita/ Gina Tricot Arskat/Lindex
Housut/Vero Moda Kengät/Andiamo Laukku(Jota ei näy :D)/Kirppis
Sormukset/H&M

Olen tässä ihastunut kaikkiin kaulakoruihin, sormuksiin ja käsikoruihin erityisesti kullan värisenä. Ennen mulle kelpasi vain korvakorut, mutta nyt alkaa maku laajenemaan :D Sitä saakin sitten miettiä, että hyvä vai huono :D Mutta tällähetkellä etsin kulatista isoa riipusta ja kultaista isoa käsikorua. Käsikoru on jo kiikarissa, mutta Gina Tricon korut on ihan mahottoman kalliita, niin ei sitä viitsi maksaa kahtakymmentä euroa jostain käsikorusta :s
Nyt alkaa jo kuitenkin tuntua, että vois pikku hiljaa alkaa nukkumaan. En kyllä tajuu, miten jo nyt yheltätoista alkaa väsyttää :D Normaalista menee vähintään kahteen.Onneksi mula ei sentään ole unirytmi ihan niin sekaisin kuin muilla mutta silti :D Jeps, mut nyt meen nukkuun. Öitä!

Ps. Mun tukka todellakin näyttää siltä, että se olis leikkauksen tarpeessa..:s

2 kommenttia:

  1. Tykkään noista sun sormuksista :) Vitsit munki varmaan pitäis opetella käyttään tollasia.. Mulla on huono tapa vaan näpräillä sormuksia koko päivän jos oon sellasia sormiin laittanu. Sit unohtelen niitä ympäriinsä ja ne katoaa.. :( Pitäs varmaan hankkia jotain liimaa niin sais ne pysymään paikallaan niissä sormissa :D

    VastaaPoista
  2. ihanat aurinkolasit, korut on kans kivoi :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: