torstai 18. marraskuuta 2010

Ei sole poka mikhään!

 Sain kokea aamulla "mukavan" järkytyksen! Maa oli ihan lumessa ja lunta vaan turputti lisää! Mie inhoan lunta ja talvea! On kylymää, märkää, pitää vielä kerrospukeutua! Mun puolesta se lumi olis saanu sataa tänne vasta joskus joulukuun puolessa välissä.. Ei siinä vielä mitään. Normaalin talven ja pakkasen voisin kestääkin, mutta kun täällä Helsingissä on niin märkää. Ei täällä talvikenkiä tarvita vaan kumpparit. Ainoa hyvä puoli talvessa on joulu! Onneksi se näin piristää tän märkyyden keskellä :D Sen jälkeenhän me vain odotellaan kesää, vai mitä (;

No mutta se siitä avautumisesta talven suhteen! Tässä hieman mun meikkien esittelyä. Normaalisti mie en meikkaa mitenkään muuten kuin pohjat ja ripsivärin, mutta kun sitten joskus on aikaa ja energiaa niin sipaisen siihen naamavärkkiin vähän muutakin (:
 Pohja koostu tällä hetkellä Lorealin true match, jonka levitään sivelltimellä ja puuterina toimii Rimmelin Stay Mattea. Meikkivoiteesta en oikein tykkää, mutta kun kerran on ostettu niin pitää se sitten myös käyttää. Sävy on jotenkin kellertävä ja sen koostumus on aika paksu (eikä se peitä siihen nähden niin hyvin kuin voisi) ja se tuntuu jotenkin tukkivan ihoa :/  Sen täydellisen meikkivoiteen metsästys siis jatkuu. Puuteri nyt menee, mutta pitäisi vain ostaa puuterihuiska. Inhoan puuterin levittämistä tyynyllä :(


Ripsivärinä toimii se sama ja täydellinen Lorealin telescopic! Rakastan! Saa mun ripset pitkän näköisiksi ja tuuheiksi. Mitä muutakaan sitä voi toivoa <3 Tässä mukana bodyshopista ostamani poskipunahuiska, joka on kyllä myös hyvä. Hivelee mukavasti poskia ja levittää nätisti (: (Hintava vain kuinten on..) Eyelinerinä toimii Rimmelin ruskea jokin eyeliner. Käyttäisin mielummin mustaa, mutta tarvitsin tuota luisteluun, niin menin sitten ostamaan tuonkin :D Kajalina toimii joskus Kreikasta ostettu musta kajali (merkistä ei hajuakaan) Lyhyeksi se on käymässä, mutta vielä pärjätään. Se on myös hyvä, sillä levittyy helposti ja on pehmeä, mutta ei murene (niin kuin jotkut :s) Pysyvyydessä on vain joskus ongelmia :/

Aurinkopuuteri ja poskipuna rimmelin ja luomiväri palletin olen joskus saanut kaverilta lahjaksi (Olen todella hidas käyttämään luomivärejä) Ruskea vain alkaa kohta hiipua :(( Noihin olen oikein tyytyväinen, vaikka aurinkopuuterin käyttö on jäänyt hyvin vähäiseksi. Uutta luomivärilappettia vain kaipaisin. Tai oikeastaan uusia sävyjä. Muita mullahan toki on, mutta en pidä niiden sävyistä lainkaan.. Jos se olisi shoppailureissun aika (;

Sitten vielä kuva mun perussilmä meikistä. Tuossa oon käyttänyt ripsiväriä ja kajalia ripsen tyveen. Tuohon sitten lisäilen joko rajauksen tai sitten laitan kajalia yläluomelle ja käivytän sitä.
Semmoiselta mun meikit nykyään näyttää!

Tulipa vain mieleenn tässä lopuksi, että kävin viikko sitten katsomassa Napapiirin Sankarit ja olihan se hyvä!  Pisti vain aluksi pahasti korvaan niiden murre! Se h:n päälle puhuminen ei kuullostanut ollenkaan luonnolliselta ja sen huomasi, että ne mietti sitä.( Hommatkaa ensikerrala murretta osavat näytteleään! ;)) Onneksi siihen sitten tottui elokuvan edetessä.. Mutta "sole poka mikhään" kuulosti kyllä aina niin teennäiseltä :D Sille en voinut mithään!

4 kommenttia:

  1. mä en huomannu mitään, mutten oo kyllä pohjosessa käyny :P mä tykkään noista sun silmämeikeistä!

    VastaaPoista
  2. Oi sulla on muuten kauniit silmät :) Ja osaat kyllä aikas hienosti niitä meikatakin!

    Hmm.. Mun ei varmaan enää tarvi hehkuttaa että miten paljon tykkään talvesta... Vaikka joo, ymmärrän kyllä tuon sunkin näkökulman asiaan :D

    VastaaPoista
  3. meitä mahtuu moneen junaan; itse rakastan talvea :D

    VastaaPoista
  4. Riikka,
    Haha, joo voipi olla :D Voi kiitti <3

    Katariina,
    hihi, kiitos (:
    Joo, sun näkökulmat tiedetään ;D Mut haha, kiitos tuesta! :D

    Saara,
    Niinhän meitä :D Mie kärsin nyt ja sie saat sitten kesällä ;)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: