keskiviikko 24. marraskuuta 2010

yksi ja kaksi ja kolme suurta sormusta

Viikonloppuna tuli hupsista heijaa ostettua hieman tavaraa. Sen siitä saa kun siskon kanssa shoppailee. Tavarat tarttuu helpommin mukaan. Valtterilta ostin 3,5 eurolla kauan etsimäni beigen ja lämpöisen neuleen. (Kotona huomasin, että mulla on ihan samallainen mustana, joka on myös ostettu kirppikseltä! )

 Syyslomalla haaveilin tästä neuleesta Rovaniemen Vero Modassa, mutta hinta olisi kirpaissut sen verran, että jätin sen sinne. Se on kuitenkin jäänyt vaivaamaan minua ja nyt löysin sen viikonloppuna! hihi!
Näihin sormuksiin ihastuin täysin! Ne ovat vaan niin upeat ja näyttävät! H&M:ltä löysin, joten toi kullattu ja hopeitu osa voi alkaa lähtee irti, joten pitää viel käydä ne läpi kirkkaan kynsilakan kanssa. En nimittäin halua, et noi menee pilalle!
Näinden lisäksi mukaan lähti myös yöpaita (: Nyt kyllä tuli myös tuhlailtua sen verran,että alkoi shoppailulakko jouluun asti! Oon muuten hyvin ylpeä itsestäni, sillä ennen tuota viikonloppua en ole oikeastaan ostanut mitään pitkään aikaan! Saa nähdä miten nyt käy kun ajattelen, sitä :D

5 kommenttia:

  1. Iihania nuo sormukset! Mun lemppari on kyllä ehdottomasti tuo keskimmäinen :)

    VastaaPoista
  2. Riikka,
    Kiitti! Alkoi se vanha jo sen verran kyllästyttää, että johan oli aika! :)

    Katariina,
    hih, mulla sama lemppari!!! ((:

    VastaaPoista
  3. Rose,
    Hihi, kerranki mieki löydän jotain! :))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: