perjantai 6. elokuuta 2010

Kamppeet kasaan ja menoks

No pääsimpä taas tännekin päin! Maanataina lähdettiin ajamaan muuttokuormaa Helsinkiin ja tiistaina hoidettiin vuokrasopimukset sun muut ja keskiviikkona sitten muutettiin ja laitettiin mun huone kuntoon. Ensin se vaikutti hieman kolkolta (just semmoiselta opiskelijakämpältä :D) mutta sitten kun sain tavarat sinne, niin sehän näyttikin hyvältä! Kuvia en tajunnut tietenkään siitä ottaa, mutta niitä tulee sitten kun pääsen sinne takaisin :)
Tiistaina hommia hoidellessa kierreltiin samalla vähän Kamppia ja Indiskasta löytyi aivan ihana jumbokoru! Väri valinta oli aika yllättävä, sillä olen jotenkin aina ajatellut, että turkoosi ei sovi minulle. Nyt tuli  kuitenkin sekin sääntö murrettua :D Mutta nyt olen niin rakastunut tähän kaulakoruun! Tämä saattaa jopa syrjäyttää leo-korun :D
Alkuviikosta oli myös saapunut Nellyn paketti saapunut ja sieltä paljastui tuollainen koru. Hieman erilainen se oli, kuin mitä odotin. Pienempi ja kevyempi :D Se tuntuu metalliselta, mutta jotenkin todella heiveröiseltä :D Mutta mulle se jää :)

Tiistaina laitoinkin sen korun heti kaulaan ja päällä oli sitten tämmöistä

Oli muuten tosi painostava ilma tuolla Helsingissä. Aurinko ei paistanut, mutta kuuma kuin järjetön :D Toivottavasti koulun alettua on hieman viileämpää, niin ei tarvi siellä koulun penkillä hikoilla :D

2 kommenttia:

  1. vähän kivaa :) mä en vielä ainakaan oo muuttamassa, mutta ehkä ens vuonna!

    VastaaPoista
  2. Riikka,
    No joo :) Sun ei tarvikkaan, kun asut himpun verran lähempänä, ku mie :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: