tiistai 5. lokakuuta 2010

7 facts

 Sainpa tässä yksi päivä anskulta haasteen, jonka idea on kertoo itsestä seittemän faktaa. Täs on vähän sama idea kuin siinä Beautiful Blogger Awads -hommassa, mutta annetaanpa tässä vähän toisenlaisia faktoja (:

 1. Mulla loppuu huomenna VIIMEIN koeviikko, ja mikä helpotuksen huokas kuuluukaan! Vielä pitäisi  kestää tämä äikän koe, jota en sitten olekkaan stressannut ollenkaan! (yllättävää täydellisyydentavoittelijalta)
2. Mun elämä tuntuu niin supertylsältä! En jaksa! Arvatkaa mitä teen kun pääsen koulusta? No menen kotiin. Ja siellä? Olen koneella, teen ruokaa ja hieman kotitöitä. Ja arvatkaa mitä oon tehnyt lauantaista eteenpäin? Sitä samaa plus lukenut ruottia. Nämä ovat niitä hetkiä, kun toivoisin asuvani Rovaniemellä. Siellä oli aina seuraa, eikä tarvinnut hengata yksin kotona. Jos oli kotona oli seuraa, kun sai niistä tarpeeksi niin ei muutakuin puhelinsoitto jne...

 3.Edellisen valituksen jälkeen kukaan ei varmaan ihmettele, kun kerron, kuinka innoissani ootan, että pääsen perjantai iltana lähtemään Lappiin päin!!!!!!!!
4. Oon alkanut litkimään limpparia hälyttävän paljon! Ainakin entiseen verrattuna! Mutta kun Lidlissäkään se pullo ei maksa kuin euron, niin sen ottaa aina vähän vahingossa mukaan :( Ja mie en ees käsitä, miksi mie ostan sitä, kun en ikinä ehi edes juoda pulloa loppuun ennen kuin siitä lähtee hapot..

5. Mun koulukuva onnistu tosi hyvin! Ehkä paras ikinä! Luokkakuva ei sitten mennytkään niin hyvin.. Sonja+se ainainen tekohymy+kunnon tuijotus= Pelottava...................
6. Yyh. Oon oottanut yhtä mun kaveria linjoille vaikka kuinka kauan, mutta se on ilmeisesti nettiyhteyden ulottumattomissa tai hukannut tietokoneensa, kun ei viitsi näyttäytyä.
7.Mulla on nälkä.. Kova nälkä.. Mutta ei vaan jaksais mennä tekeen ruokaa... Hups, viime syönnistä onkin ihan mukavat 5 tuntia.. Kuinkas tässä näin kävi?? NYT TÄYTYY SIIRTYÄ KEITTIÖN PUOLELLE VÄLITTÖMÄSTI!

Ps. Kuvat otettu perjantain hommailuista, ennen kuin jätin sen mun kameran kaverille :P

4 kommenttia:

  1. mulla sama, tekohymy + pelottava tuijotus :-D

    VastaaPoista
  2. Riikka,
    Joo, ärsyttävä vika :D

    VastaaPoista
  3. Mä näytän mun luokkakuvassa 2 -metriseltä mieheltä :D Kiva että toteutit tän faktahommelin =)

    VastaaPoista
  4. ansku,
    haha :D No, musta tuntuu, että harvoine kellään onnistuu ne koulukuvat.. Mistähän lie johtuu, kun kuvaajankin pitäs olla ammattilainen :P Hih, niin on (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: