lauantai 30. lokakuuta 2010

että semmoinen sunnuntai

Nyt sain nämä päivä kuvina -postauksen kuvat ladattua ja taisipa silloin olla vain jotain häikkää bloggerilla. Nyt kaikki toimii taas hyvin! ((: Pahoittelut jo etukäteen huonosta kuvan laadusta, mutta valo ei ollut aina sopiva, joten tiettyjen kohteiden kuvaaminen osoittautui todella hankalaksi..:(

Sunnuntai aamu siis alkoi siinä vähän ennen yhdeksää, kun jaksoin viimeinkin nousta sängystä. (Olin laittanut herätyksen puoli kuudeksi, sillä kun herään silloin on niin ihana jatkaa uniaan, ja ajatella, että eipä' tarvitsekkaan herätä vielä pitkää aikaan! :D)

 Ja ensimmäinen asia, jonka tein oli seuraava...:D
 Joo, ja mulla on periaate, että joka päivä pitää tehdä myös jotain järkevääkin, eli nyt sain viimein myös kirjat päällystettyä. Ennen inhosin sitä (ja kyllä vieläkin) mut kun ne sitten oikeasti pysyykin paremmassa kunnossa, niin on sitten hyvä myydä eteen päin (;
 Ja sitten päätin myös kokeilla mun uusia hiustenhoito aineita! Mitä nyt oon kokeillut, niin oon tykännyt hirveesti! Paljon parempia kuin mun halppis shamppoot, ja hintahan on loppujen lopuksi aika sama ((:
 Ah, oon niin jäänyt riippuvaiseksi näihin<3 Ja nyt oon murheen murtama kun söin viimeiset! Missä näitä laatikoita myydään lisää? Pitää vissin poiketa Stockmanniin :D
 Hihi, ja löysin tällaisen "hauskan" pelin tuolta netistä, mitä nyt oon hieman pelaillu ((: Vaikkakin alkaa jo tylsäksi käymään :D Oon huono pelaan pelejä :D
 Seuraavaksi olikin vuorossa viikon ruuan teko, eli makaronilaatikko! Hyvä keksintö, sillä teen ison annoksen, jonka laitan pakkaseen annosrasioihin, eikä viikolla tarvi kokata! Mutta monipuolistahan se on :D
 Sitten aloin kihartelemaan hiuksia iltaa varten ((:
 Ja testasin myös uutta lakkaa, joka ei sitten ainakaan vesisateessa pidä kiharoita :D
 täytyyhän ne blogitkin katsastaa..

Sitten pakattiinkin kamppeet ja lähettiin keskustaan päin!
Ja onnellisesti pääsimme paikalle nauttimaan esityksistä!
Kuvat on ihanan tarkkoja :D Anyway, kivaa oli ja nautin erityisesti Mintun ja Markun (?) toisesta tanssista, jossa musiikkinakin oli Jenni Vartiaisen biisi! Aivan mahtavaa ja kaunista! Ainoa  miinus puoli reissussa oli se, että meillä oli seisomapaikat, niin jalkoihin kävi ja paljon! :/

Mutta sellainen sunnuntai (:

7 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. sori mä sekoilin, kun luin liian nopeesti :DD
    mun blogi näkyy! noi lakat ei oo kauheen hyviä, mulla oli joku extra strong ja niin ku koulussa näkyy nii ei se kyllä mun hiusten kihartumista estä :P

    VastaaPoista
  3. Riikka,
    ((: Hihi, niin tekee. Joo, eikä estä suoristumistakaan :D Pakko se kuitenki on loppuun käyttää kun noin iso puteli (:

    VastaaPoista
  4. Ei vitsit, nyt mä olen kateellinen sulle! Minäki haluan Dancea kattomaan livelähetykseen :D Uskon kyllä että jaloissa varmasti painanut se seisoskelu mutta on varmasti ollut aika elämys päästä tuonne katsomaan :)

    VastaaPoista
  5. Katariina,
    Hihi, mie ennen luulin, että sinne pääsee vain harvat ja valitut, mutta nyt kuulin, että niihin pääsee kukavaan kunhan ostaa lipun x) Mut olihan se kivaa, vaikka en nyt ehkä elämykseksi sano, mutta mukava muisto (: Ei muutakuin ensi Helsinkireissulla kattoon! ((:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: