maanantai 25. lokakuuta 2010

Ääh, tää blogger

Hihii! Olen tapellut tämän bloggerin kanssa jo mukavan tovin, kun se ei oikein suostunut näitä kuvia lataan tänne. Mulla olis ollut se päivä kuvina -postaus, mutta se nyt jääköön myöhemmäksi... Tässä kuitenkin se ainoa kuva jonka sain ladattua, eli sunnuntain asu (: Päällä on se uusi toppi, mutta se nyt ei kyllä kovin tuolta näy.
 Toppi/Gina Tricot  Housut/H&M  karvaliivi/Vila  Hiuskoriste/H&M  Kengät/Anttila  Laukku/Kirppis

(Nää kuvaustilanteet tuppaa jännittämään aina, niin että kättäkin pidellään nyrkissä..;))

Saatiin tänään tietää nämä kurssiarvosanat ja kokeiden numerot! JA ARVATKAA MITÄ? SAIN MATIKASTA KYMPIN! Oon  niin happyhappy! Hihii! Ja kokeet meni muutenkin hyvin! (: Mutta nyt minun pittää mennä nukkumaan, että pääsen huomenna ylös sängystä! ((:

5 kommenttia:

  1. ei voi olla :-D mulla meni aikas huonosti!

    VastaaPoista
  2. Hei ihana tuo karvaliivi! Se näyttää tosi hyvältä sun päällä :)

    Ja onnittelut tuon kympin johdosta, mä sain matikasta ysin :D

    VastaaPoista
  3. Riikka,
    :D No, mutta ens jaksos paremmin! (: Ja mieki kyllä nyt luin sen verran, että vois ens jaksoss vähän höllätä, ettei elämä rajoitu kouluun! (:

    Katariina,
    Voi kiitus! ((: Haha, mie väälillä mietin, että tää taitaa tehä mut lihavan näköiseksi, mut ihan sama, kun se on niin kiva ((: Kiitti, ja onnee myös sulle! (:

    VastaaPoista
  4. Oot hyvä!!! Lataa kuvat johonki muualle ku bloggeriin esim photobuckettiin tms niin luulis toimivan :)

    VastaaPoista
  5. Katti,
    Haha, kiitti :D Jeps, pittääpä kokeilla! Kiitti vinkistä ((:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: