torstai 21. lokakuuta 2010

Ups I did it again

Ei sen blogiloman pitänyt olla näin pitkä, mutta hups. Mitä kävikään? Syyslomalta on palattu ja Helsingissä oleskellaan taas. Alku viikosta äiti ja sisko tuli mun luokse viettämään hieman heidän lomaa, mutta eilenpä nekin lähti. Ja taas ollaan yksin :( No eiköhän se tästä parane, kun taas aika menee. Ainoa vaan, että nään perhettä seuraavan kerran vasta jouluna siskoa lukuuun ottamatta, joka tulee käymään marraskuussa.

 Yritin saada aikaiseksi sellaisen hienon taidekuvan. Huonolla menestyksellä x)
 Mulla ei nyt suureksi harmikseni ole tarjottavaksi yhtään asukuvaa, vaikka sisko olis ollu kuvaamassa, mutta aika meni aivan liian nopeesti, enkä sitten saanut otettua yhtään kuvaa :/ Yritän tässä kuitenkin ryhdistäytyä, jos tässä sais loppuviikosta itselaukaisimella joitakin kuvia hommattua (:

2 kommenttia:

  1. Sellasta yksinäistähän se itsekseen asuminen on, kyllä siihen tottuu :)

    Haha, mä olen kans yrittänyt noita tollasia taidekuvia ottaa mutten ole onnistunut :D

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Joo, niinhän se on :( Mulla tää tottuminen vaan tuntuu kestävän ja kestävän :D Mut jea, eiköhän se tästä (:
    Mie en ymmärrä miten ne niit tekee :D Taitaa johtua kamerasta, kun miit ottavilla on vissin jotku kunnon järkkärit aina (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: