keskiviikko 27. lokakuuta 2010

Ärsytys ja väsytys

Tän päivän asu tääs peilikuva muodossa... Ehkä pitäisi se kameranjalusta pyytää joululahjaksi? Alkaa ärsyttämään tämä homma. No, sopii kuvaan, kun koko päivän on ollut oikeastaan yhtä ärsytystä ja väsymystä :D Koulussa oli niinkin ihana päivä, että oli bilsaa, matikkaa, englantia ja kemiaa. Matikastahan mie normaalisti tykkään, mutta nyt sekin on alkanut tökkimään uuden opettajan takia.

Mua myös alkaa ärsyttää ja ahdistaakin kun tässä olisi aika paljon tekemistä. Median kirjotelma tiistaiksi, uskonnon ryhmätyö loppuun, enkun verbikokeet. Elikkäs oikein hyvä hetki alkaa stressata tulevasta koeviikosta?? Haha, en oikeasti tajuu, miten keksin alkaa sitäki nyt miettii.. Vähän ennen koeviikkoa tulee vaan mun siskkäymään, niin voi olla, että en hirveesti ehi lukemaan.. No, kyllähän mie tiesin, että näin käy. Ja kaiken tämän lisäksi mulla on myös sellainen inhottava tunne, että haluisin hirveesti avautua ja puhuu jollenkin, mut en vaan pysty. Mulla ei täällä Helsingissä ole vielä ihan sellaista kaveria, jolle voisin kokonaan avautua ja sitten kaikki muut kaverit on Rovaniemellä, eikä hirveesti huvittais alkaa Facebookissa höpöttää :D Ja sitten kun periaatteessa saan hyvän tilaisuuden puhua, mie en tiiä mistä puhua. Mistä mie nyt muka haluisinkaan avautua? Hullua tää elämä :D Oon ihan sekaisin :D


Paita/H&M  Hame/Gina Tricot  Huivi/H&M  Kaulakoru/ONLY

Joo, siinä nyt minun pieni avautuminen. En tiiä alkaako nää jo kyllästyttään teitä, mut toivottavasti ei sillä näitä on luultavasti vielä tulossa :D

3 kommenttia:

  1. Ää tuttua toi koulujuttu en ees jaksa miettii mitä kaikkee mul on rästis.

    Plus ihan sama fiilis ku sulla ja mä oon vaan Vantaalta. Kummasti ne uudet "hyvät kaverit" pitäis näköjään hankkia tuolta Helsingistä. Mut kyllä se siitä kun aikaa kuluu, uskon niin :)

    ps. TUU TAKAS TUOMAKSELLE NIIN EI TÖKI ENÄÄ

    VastaaPoista
  2. Ihana asu :) Mullaki välillä vähän sama fiilis, vaikka mulla onkin kavereita (jonkun verran) täällä missä asun. Jotenki ei vaan oo niiden kanssa semmosta yhteyttä... Eli suomeksi: ei ainuttakaan oikeeta ystävää.

    VastaaPoista
  3. Katti,
    Ei oo kiva :( Mut eah, ootellaan vaan ((: Elämä koittaa (;

    ps. NIINPÄ! PAKKO VAIHTAA NELOS JAKSOON TUOMAS, KUN OLIN SINNEKIN LAITTANUT ELON!

    Riikka,
    Kiitti (: ÄÄ, ei oo kiva )): Vaikka en nyt hirveesti avaudu omista jutusta, niin kyllä sitä silti tarvii jonku, jonka tietäää kuuntelevan jos on tarvetta ): Mut voimii sulle Riikka! Ehkä tää täs paranee ja saadaan molemmat, joku jolle jutella! (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: