tiistai 28. joulukuuta 2010

Matkalta matkalle

No niin tässä tietenkin kävi, että olin viikon kirjoittamatta! Tarkoitus oli ihan toinen, mutta kun tänne Rovaniemelle tulin niin eihän täällä mikkään netti toimi! :D Onneksi nyt sitten saatin vihdoin toimimaan, niin en ihan eristyksissä oo :) Ei siinä, nyt ollaan vielä pohjosemmassa, mutta homma pelaa!

Rovaniemmellekin oon siis päässy hyvin! Mukana lähes koko vaatekaappi (jota oli kyllä niin kidutusta raahata, kun luntakin oikein mukavasti!) ja olo on kyllä hieman outo! Olin viimeksi täällä syyslomalla, niin aika hassua nähdä taas tutut maisemat! (ja ihmiset tietty :D)

Farkut/Vero Moda  Paitis/Gina Tricot   Huivi/H&M  Kukka/Siskon (H&M)
Sormus/Pikkuveljeltä joululahjaksi <3 (Gina Tricot)    Käsikorut/Kirppis,H&M, Nomination

Oli muuten söpöä huomata, kuinka hyvin pikku veljeni(11v.) tuntee minun tyylin! Se oli kuulemma ihan itte valinnu tuon ja valinta on kyllä täysi kymppi. Rakastan tuota!

Eilen toppauduttiin lumiukon näköisiksi ja lähimmä ulos kuvailemaan. Saldo ei sitten kovin upea ollut, sillä paksukaisen näköinen tosiaan olin ja silti tuli kylmä, joten piti sitten hiippailla takaisin ulos!

 Tänään käytiin koluammassa hieman alennuksia läpi ja kyllähän sieltä jotain lähti mukaan! Onneksi muutamat ihanat ihmiset oli muistanneet minua lahjakorteilla, sillä muuten nekin olis saattaneet jäädä hyllylle (pyh, ketä muka yritän huijata..) ´Mutta nyt minä hippailen nukkumaan, joten öitä sinne höppänöille! ;)

2 kommenttia:

  1. kiva, kun sun pikkuveli ostelee tommosia :-D söpöä!

    VastaaPoista
  2. Riikka,
    Niinpä<3 Son kyllä joskus harvoin sulonenkin! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: