perjantai 3. joulukuuta 2010

Tämä päivä oli hyvä päivä

Vaikka tää päivä ei ollut mitenkään erikoinen, niin silti mulla on todella hyvä fiilis! Aamulla oli vain yksi tunti matikkaa, jonka jälkeen oli ruokailu. Ruuan jälkeen lähdettiin koko koulu katsomaan Lotta-näytelmää, jonka nimeä mie nyt en muista :D (Ja oli muuten hyvä! Meinasin alkaa itkemään ja kylmiä väreitä tuli vaikka kuinka monta kertaa! Mikä nyt ei kovin vaikea ole mulle saada mutta silti! ) Sieltä mentiin takaisin koululle ja harjoiteltiin kuoron esitykseen ja lopuksi viel esitettiin pari biisiä lakkiaisissa :) Mua olisi haluttanut senkin jälkeen mennä vaikka kahville tai jotain, mutta päätin sitten kuitenkin tulla kotiin.

Hyvänen aika, tajusin juuri, että ihan kaikki, mitä mulla oli tänään päältä, on H&M:ltä.... 8)

Mulle on tässä kohtapuolin, tulossa kaveri yöksi, sillä aamulla meän pitää olla metroasemalla kuudelta ja sieltä mennäänkin sitten avustamaan "Missä kuljimme kerran" -tv-sarjaan :) Huh. Saa nähdä pääsenkä mie viideltä ylös sängystä lainkaan!

4 kommenttia:

  1. ai sä meet sinne :D mä mietin pitkään, mutta ajattelin sitten etten kyllä jaksa vaikka olisi ollut kyllä kivaa...
    se näytelmä oli kyllä aika jännä ja hyvä!

    VastaaPoista
  2. Hahhah :D Mullaki aina välillä sellasia päiviä ku tajuan et kaikki vaatteet mitä mulla on päällä on ostettu jostain hennesiltä ja ginasta :D

    Söpö tuo korvis mikä vilahtaa tuossa viimeisessä kuvassa :)

    VastaaPoista
  3. Riikka,
    Jeah, kivaa oli mutta hyvin raskasta!(: Ja niin oli!!

    Katariina,
    Joo, huomaa, mistä niitä vaateita tulee yleensä ostettua :D Ja kiitti! :)

    Inka,
    Hihi, kiitos! :))

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: