lauantai 28. elokuuta 2010

Ja siihen se vähäinen shoppailu sitten jäikin..

Eilen illalla oltiin siis kavereiden kanssa Taiteiden yössä ja siellä oli kyllä hauskaa! Tämä mun unirytmi on vain sellainen, että alkaa väsyttämään siinä jo ennen kymmentä, joten kovin myöhään en jaksanyt olla :D Ja vaikka unisytmiin nähden olin tosi myöhään, niin jaksoinpas tänään herätä kahdeksalta ja olla siinä puoli kymmenen aikaan Vatterin kirppiksellä! Muutaman kivan löydön tein sieltä ja sieltä suuntasin kirjaston kautta Monkiin katsomaan, jos se mun hamuamani neule olisi tullu pienemmässä koossa. Ja se oli! ((: Ajattelin kuitenkin sitten valita H&M:n harmaan hieman tiukemman neuleen, koska se oli kympin halvempi. Kuitenkin kokeillessani sitä, se ei tuntunut mun päällä alkuunkaan hyvältä, joten se Monkin harmaa neule pääsi mukaani! Ja hyvä päätös kyllä oli. Se on paljon rennompi ja mukvampi kuin se H&M:n toivottavasti voin myös olettaa, että se olisi parempi laatuinen, kun nämä H&M:n vaatteet. Mulla ei vaan ole yhtään kokemusta Monkin, vaatteista, mutta nyt se kuitenkin selviää (:
Kirppikseltä löytyi H&M:n Fashion against Aids -malliston käyttämätön mustavalkoinen paita. Päällä en oo sitä viel, kokeillut, mutta hyvältä vaikuttaa. Oon muutenkin haaveillut sitä salaa H&M:n nettisivuilta, joten oli kiva yllätys, kun se löytyi kirppikseltä 7 eurolla (:
Paita/Kirppis Bleiseri/Gina Tricot Huivi/H&M Farkut/Moda Sormus/Kirppis

Nyt ajattelin kerrata hieman äidinkielen kielioppia, sillä sen olen saant huomata, että mun tiedot siinä alueella on hieman vajavaiset. Voipi johtua siitä, että taisin opiskella viimeksi kielioppia kasin syksyllä, eli kaksi vuotta sitten :D Illalla voisin taas paistaa lättyjä ja rentoutua Muodin huipulle parissa. Kuka muuten tietää, milloin ne täykkärit taas alkaa??

Nyt olisi muuten mahdllisuus pistää toivepostauksia tulemaan! Oon huomannut, että nykyään nää mun postaukset jää Päivän asu´-kuviin ja ostoksiin, joten olis kiva vähän laajentaa skaalaa ((:

3 kommenttia:

  1. täykkärit alkaa jenkeissä joskus syyskuussa, joten ne tulee suomeenkin varmaan pian, kun viimeksi ne oli vain pari viikkoa jenkkien ensilähetyksen perässä :)

    VastaaPoista
  2. Inka,
    Hihi, niinpä ;)

    Riikka,
    Ou jeah!! Ei enää siis kauan<3 Ja kiitti tiedosta! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: