tiistai 31. elokuuta 2010

Fall

Tänään on ollut raskas päivä. Koulussa ei ollut kuin kolmea tuntia (vaikkakin nekin tuntuivat paaaljon pi
demmiltä, mitä normaalisti) Mutta mulla jäi yöunet tänään "vain" kahdeksaan tuntiin, joten olen nuokkunut koko päivän. Se on muuten hullua, miten nykyään mun pitää nukkua vähintääkin se yhdeksän tuntia. Viime vuonna sitä mentiin normaalisti aina kahdeksan tunnin yöunilla ja hyvin pärjäs. Mulla oli muutenkin silloin lähes joka päivä harrastuksiin meno, joten olin useasti koko päivän pois kotoa. Nyt en jaksa lähteä koulun jälkeen mihinkään kun haluaa vaan kotiin tekemään hommat :D Oi voi. Pitää kehitellä sitten jotain sosiaallista elämää viikonlopuille, etten ihan erakoidu tänne :D
Neule/Monki Legginssit/H&M Laukku/Aleksi 13 Kengät/Anttila Panta/itse tehty
Kaulakoru/Gina Tricot

Tänään sain koulun jälkeen myös tajuta, että aurinko paistaa, mutta ilmanala on silti raikas ja viileä, eikä mulla ollut edes kuuma!! Kuulkaas ihmiset, SYKSY ON TULLUT! <3 Kaivetaan kaapista neuleet, saappaat ja kaulahuivit! Ongelma vain on, että mun syystakkina toimii lyhyt nahkatakki, joka ei suoraan sanottuna enää hirveesti lämmitä. Siitä pääsemmekin seuraaviin asioihin, mitä minä tarvitsen, tai oikeastaan haluan :D Mutta niistä vooisin selostaa myöhemmin, sillä nyt minä sukellan uusimman Trendin pariin! <3
Ihanaa syksyä teille tytsyt!

1 kommentti:

  1. Mulla on sama juttu tuon nukkumisen ja jaksamisen kanssa :O Ylästeella meni vielä ihan hyvin sellaset kaheksan tunnin yöunet mutta nyt tarvin yheksän tuntia.. Ja arki-iltaisin en oikeestaan tee muuta kuin kouluhommia, käyn juoksulenkillä ja lepäilen.. Ei mitään kovin kummoisia menoja.. Lukio on raskasta :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: