lauantai 21. elokuuta 2010

mä EIKU MIE

Anteeksi tämmöinen pienoinen blogitauko! Koulun jälkeen vain ei ole oikein ikinä ollut aikaa kuvan otoille ja sit viellä iltapäiväväsyt on tullu takas :( Viikko on mennyt hurjan nopeesti ja oon saanut ihania kavereita ja koulussa on jopa todella mahtavaa :D Opettajat on hyviä, mutta myös rentoja. Päivien välissä on ilmaisutaidontunteja, jotka helpottaa päiviä hurjasti. Läksyjäkään ei oo tullu viel mahottomia määriä :) Murrekin on alkanut tarttumaan jo turhan nopeasti :D Huomaan puhuvani äidillekin puhelimessa koko ajan mä. No sen siitä saa kun muuttaa Helsinkiin keskelle mä-ihmisiä :D Eilen oli koulussa myös nasujaiset, eli ykköset toivotettiin tervetulleiksi Kallioon :) Oli varmaan paras koulun juhla ikinä. Sali osuudessakin sai koko ajan nauraa ja illalla mentiin viel hengaamaan puistoon. Jouduin vain lähtee sieltä aikaisin, kun alkoi särkeen päätä ja olokin oli huono :(

MUTTA iloisempiin asioihin! Eli kauppoihin on tullut ihania syksyvaatteita ja värinähän on ehdottomasti konjakin ruskea! Mulla on kauhea himo pukeutua neuleisiin ja polvisukkiin ja sukkahousuihin, mutta täälä Helsingissä on vielä aivan liian kuuma :( Tai aamulla on sellainen ihanan kirpsakka sää, mutta päivän edetessä tulee tuhotoman kuuma. JOten kertokaa mulle miten mie pukeutuisin?
Syksyksi mun on kyllä ehdottomasti saatava harmaa tai musta pitkä neule. Tuo Monkin neule olisi kyllä ihanan rento ja näin. Hintakaan ei ole paha; vain kolmekymmentä euroa. Voipi olla, että tuo osuu ostoskoriin heti lisää rahaa saatuani (Ympyrähuivin ja myssyn lisäksi)
 Myssyn tarvin ihan siksi, kun hukkasin edellisen mustan myssyni :(
Myös ympyrähuivia ole havitellut viime syksystä, niin eiköhän olisi aika saada sellainen, vai mitä?
Ruskea vähän keskikokoa isompi laukku tulee myös (melkein) ihan tarpeeseen. Minulla on se yksi laukku, mutta kaupungille se on vähän turhan iso.
Bongasin tämä suloisen ruskean neuleen H&M:ltä! Olen jotenkin täysin hurahtanut tähän väriin! Voi miten ihanaltä tämäkinnäyttäisi tummien farkkujen kanssa...
Ja viimoisena polvisukkien kanssa sopivat ihanat ruskeat nilkkurit! Nämä taitaa päätyä myöskin ostoskoriin viimeisinä, sillä en välttämättä haluaisi ostaa keinonahka nilkkureita, sillä kengät ei muutenkaan pysy aina minulla kuosissa. Minulta myöskin löytyy lähes samanväriset cowby-bootsit (myöskin nekin keinonahkaa)

Mutta täämmöisiä :) Minulla on ollut ihana vapaapäivä. Olen saanut siivottua kämpän ennnen kahtatoista ja pyykitkin on pestu ja kirjat kontaktoitu. Huomiseksi jäi enää muutama "mukava" koulutehtävä, joten huomennakin saa sitten laiskotella (: Mutta nyt on lomaterapiaa-leffan aika!

4 kommenttia:

  1. mä en tullu sinne puistoon ollenkaan :(

    VastaaPoista
  2. Hei ihanaa että sulla on ollu mukava koulun alku! Eikö olekkin lukiossa kivaa?? :) Vaikka tosi harmi tietenkin että tuli huono olo sulle :(
    Mäkin haluaisin jo pukeutua kaikkiin ihaniin syysvaatteisiin! En malta millään odottaa niitä viileitä ilmoja ja ruskaa <3

    VastaaPoista
  3. Katariina,
    On on :) Ainakin vielä :D Mulla sama into pukkaa ja ärsyttää, kun on iin lämmin! Tule kylmyys ja suomen talvi! <3

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: