tiistai 24. elokuuta 2010

Tintindim


Tämä kouluäivä menikin suomenlinnassa toisiin tutustuen ja hommailen. Sää oli surkea, mikä painoi mieltä hieman, mutta muuten päivä oli oiken mukava (: Vaikkakin väsyttävä. Kotiinlähdön koittaessa olin ihan naatti. Kävin kuitenkin koulun jälkeen etsimässä itelleni Monkista sitä harmaata neuletta, mutta ei ollut kokoja :(( Päätin turvautua H&M:n valikoimaan, mutta eipä ollut sopivaa sieläkään... Nämä ovat niitä hetkiä, kun kiroan sitä, miksi olen niin pieni, että ässät ovat isoja mulle.. Mut ajattelin viel huomenna etsiä Itäkeskuksen H&M:ltä. Helsingissä on se hyvä puoli, että H&M:iä  on niin paljon, että pakko jostain on löytyä! :D Mukaan tarttui kuitenkin tämmöistä:
Suloisen oranssi  ja pieni kynsilakka alle eurolla!
Ja ostinpa myös sen ympyrähuivin ((:

Mutta mie oon vieläkin niin väsynyt, että en jaksa nyt jaaritella enempää, joten jos mie taas kerran yrittäisin mennä nukkumaan ajoissa! :D

2 kommenttia:

  1. Riikka,
    Mieki tykkään siitä <3 Oon haaveillut tommoisesta varmaan vuoden, enkä tajuu miks en oo ostanut, kun ei noiden hinnat mitenkään päätä huimaa :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: