tiistai 15. joulukuuta 2009

Haasteena turkoosi

En ole ikinä ajatellut, että jokin väri ei sopisi minulle. Olen sitä mieltä, että ei ole väriä, joka ei sopisi ihmiselle. Minulle sopisi kaikki vaatteet mitä kokeilen, jos minulla on niin itsevarma ja hyvä olo. En karta jotain väriä (tai mallia jne.) siinä uskossa, että se ei sovi minulle. Jos toissa viikolla kokeilin saman väristä mekkoa, eikä se väri sopinut minulle siinä mekossa, se ei tarkoita, etteikö se väri sopisi minulle paitana.

Viime viikolla, kuitenkin huomasin jotain minulle uutta: Kun puen turkoosia ylleni, minulle tulee vaivautunut olo. En ole käyttänyt yhtä turkoosia neuletta kuin kaksi kertaa, koska sen laittaminen päälle, ei ikinä houkuttele. Tämä alkoi minusta tuntumaan sen verran hassulta, joten pidin yhden päivän yhtä turkoosia tunikaa päällä. Oloni oli koko päivän vaivaantunutu ja epävarma. Kun pääsin kotia, vaihdoin heti ensimmäisenä vaatteeni. Tässä vaiheessa aloin miettimään, mikä siinä turkoosissa tökkii? Kun mennään muutama vuosi taaksepäin, voi huomata, että silloin se oli minun yksi lempiväreistäni. Vastaus kysymykseen taitaa olla se, mitä en haluaisi myöntää, mutta totuus kun taitaa olla. Turkoosi ei sovi minulle. Jotta en kuitenkaan tyrmäisi aikaisempia mielipiteitäni, ehdotan myös vastaukseksi sen, että ihmisen maku muuttuu. Olen luultavasti saanut yliannostuksen turkoosin väristä, eikä se enään miellytä silmääni.

Vähään käyttöön jäänut trikooneuleeni. Huomatkaa kuvassa vilahtava kissan häntä! :D


Onko teillä värejä tai malleja, jotka ei yksinkertaisesti sovi teille?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: