tiistai 8. joulukuuta 2009

Tukka hyvin, kaikki hyvin

Paitsi, että tukka ei ole hyvin. Se on onnistunut ärsyttämään mua jo muutaman kuukauden. Ongelma vain on se, että kun tavoitteena on pitkät hiukset, niitä ei voi leikata mihinkään uuteen malliin ..:/ Sen sijaan tajusin, että kun tässä ollaan oltu koko elämä brunettena, voisi kokeilla jotain uutta! Se on selvää, että blondia musta ei tuu. Ei tarvi paljon miettiä, kunnes tajuaa, että se ei oo mun juttu. Sitten ajattelin, että miten olisi toffee tai punainen tukka? Villi ajatus, mutta aloin innostua siitä! Punaisella en tarkoita punapunaista, vaan sellaista luonnollista puna-oranssia tai miksikä sitä nyt sanotaan.

Tältä mun hiukset nyt näyttää. Paksut, ruskeat ja kerrostetut.




Tavoitteena kuitenkin olisi pitkät, punaiset/toffeen väriset ja ei niin kerrostetut. Niiden pitäisi olla sellaiset, jotka saisi nopeasti pois tieltä (yhdellä ponkkarilla) Aukinaisina persoonallisilta. Niillä pitäisi myös olla se mahdollisuus, että voisi tehdä erinlaisia kampauksia. Tälläinen löytyi jostain monta vuotta vanhasta hiusmuotilehdestä. Nuo sais niin helposti kiinni! Tahtooo!!


Tuo malli ei taida kuitenkaan minun tukasssa oikein onnistua..:/ Nuo näyttää ohuemmilta. Värjäyksessä myös pelottaa se, että miten mun hiukset selviää värin poistosta? Ja onko juuri kasvu sitten niin kamalaa, että se on pakko värjätä joka kuukausi..?

Kokemuksia??

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: