maanantai 7. joulukuuta 2009

Olen ollut kilttinä, joten...

Rakas joulupukki,
Toivoisin, että köyhyys poistettaisiin maailmasta, kaikki olisivat kilttejä toisilleen ja...
Nämä seuraavat:
1. Harry Potter ja Puoliverinen Prinssi-DVD mikäli ette tienneet, olen suuri potter-fani! Kirjat ovat parhaita, mitä olen ikinä lukenut! Eivätkä elokuvatkaan on hullumpia.
2. Hiuskoriste olen hullaantunut niihin täysin! Miten paljon ilmettä se tekeekin tylsään asuun!Glitteristä löysin aivan mahtavan, mutta hintakin oli minun kukkarolle aika mahtava..
3. Täydellinen ja lämmin neule Olen viime joulusta asti, etsinyt neuletta, jota olisi helppo yhdistellä. H&M:ltä sitten löysin lämpöisen, söpön ja pinkin neuleen. Juuri sellaisen haluan! Näen jo sieluni silmin, miten yhdistelen sitä :D
4. Nomination Tämä on nyt tälläinen perustoive, mutta niitä on aina kiva saada (:
5. Kannettava Uuh.. Tämä on ollut haaveissani jo pitkän aikaa..Lahjaksi tuskin saan, mutta aina sitä saa toivoa (:
6. Leo-pussilakanasetti Pussilakanat on aina käytännöllisiä, ja mulla nyt löytyy vain mustavalkoisia pussilakanoita, joten olisi kiwaa vaihtelua.
7. Huono-hiuspäivä-pipo, meinaan siis jotain kevyttä söpöä pipoa, jonka voi vetasta päähän, kun mikään ei onnistu. Helpottaisi noita aamuja hiukan..
8. Huiveja yksivärisiä mielellään, sillä mnivärisiä kyllä löytyy, mut niitä on aina vaikea yhdistellä asuun. saisi vähän vaihtelua..:)
9. OBH Nordica muotoilurauta sitä oon kaivannu kyllä sen verran, että olisi jo aika saada :D Tärkeetä on, että sillä saa suoraa ja kiharaa. Sellainen pikkuinen muotoilurauta kyllä löytyy, mutta sen kanssa kihartamisessa kestää tunti ja toista!!
Posted by PicasaTälläisia toiveita mulla. Mitäs sieltä puolelta löytyy? (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: