maanantai 21. joulukuuta 2009

Need Black

Olen yleensä yrittänyt kiertää mustan ostamista. Olen tiennyt, että sitä on helppo ostaa, mutta musta nyt vain on musta. Se on niin yksinkertainen ja.. Pimeä:D En vain ole tajunnut, että sitä voi kuitenkin yhdistellä mielenkiintoisesti. Nyt kuitenkin joudun tunnustamaan tarvitsevani mustaa.

Heti joulun jälkeen ostoslistan ykköseksi kohoaa mustat housut. Olen katsellut mustia nahka- ja satiinihousuja H&M:ltä. Sen vain tiedän, että tavallista farkkukangasta ne ei ole. Edes jotain tavallisesta poikkeavaa :D Nahkahousuissa kuitenkin tiedän sen, että kun kymmenen vuoden päästä kaivelen vanhoja vaatteitani, katselisin nahkahousujani kauhistuneena, mutta satiinihousut taas saattaisivat olla vielä silloinkin käytössäni.Seuraavaksi ostoslistalle kiilaa musta pitkä helmainen pitkähihainen, jota voisi käyttää talvella housujen ja legginsien kanssa. Siihen voisi askarrella jotain olkakoristuksia asuja piristämään..Hmm..
Sitten niinkin yksinkertainen ostos kuin musta huivi. Tämän hetkinen musta huivini on mennyt niin rumaksi ja siitä roikkuvat hapsutkin ärsyttävät minua, että eiköhn ole aika ostaa huivi jossa ei ole hapsuja roikkumassa tiellä.Musta hame olisi myös oikein kätevä, kun paidan pituus ei riitä yksin. Minulla kyllä on korkeavyötäröinen H&M:n musta trikoo hame, mutta siinä olevat soljet näkyvät aina inhottavasti läpi :/

Lopuksi vielä paljastan häpeäni. Minulle ei ole yhtään mustaa tunikaa/mekkoa, jota voisi käyttää juhlissa pikkumustana ja koulussa muutenkin. Tähän olen yrittänyt tehdä koko syksyn ajan muutosta, mutta sitä oikeaa ei vain ole sattunut kohdalleni.

Ensimmäinen kuva Warehousesta, loput H&M:ltä.

Puuttuuko teiltä jotain "joka tytön tarvitsemaa vaatekappaletta"?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: