maanantai 11. tammikuuta 2010

Missing Summer

Tässä ollaan viimeinkin palattu normaaliin viikkorytmiin, mikä meinaa sitä, että aamulla kouluun, sieltä harkkoihin ja kotiin koneelle. Viimeinkin pääsee koneelle! :D
Tässä päivässä on muutakin hyvää! Täykkärit on palannut joulutauolta ja pääsee viimein taas vahtaamaan sitäkin. Olen tässä jo pari maanantai iltana huomanut yhdeksältä, että täykkäreiden sijaan TV:stä tulee Sinkkismaraton.. NOUU! Kun siitäkin järkytyksestä päästiin aloin tölläämäään sitten Sinkkistä.
Mutta, mutta! Tästä päivästä löytyy vielä toinen hyvä puoli. Huomenna on nimittäin mun synttärit! WOHOO! Vaikka en nyt niitä miten varsinaisesti juhli, niin saa sitä vanhenemistakin iloita! Koulun jälkeen menen shoppailemaan shoppailulakosta huolimatta (Hei, nää on sentään mun synttärit) ja illemmalle sitten maybe elokuviin.. Pitää kattoo mitäs tässä tapahtuu.. Mutta sitten asiaan, eli päivän postaukseen.
Posted by Picasa
Paita/Gina Tricot Housut/H&M Vyö/Mummon vanha Kengät/Ellos Hattu/Mummon vanha
Eilen illalla miettiessäni vaatteita meni iloisella mielellä vaatekaapille. Olen koko joululoman ollut tuskastunut, kun ei ikinä lähetty minnekkään niin ei oo myöskään jaksanut laittaa mitään kotivaatteita kummoisempaa päälle. Iloisena hyppelin vaatekaapille, mutta muutaman minuutin kuluttua tajusin mikä se minun vaatekaappi oikein onkaan. Toppejahan siel on aimo kasa, mutta nyt on talvi. Voi kesä tule takaisin luoksemme!
Muita kesää ikävöiviä?

3 kommenttia:

  1. Kesää täälläkin odotellaan. Ja kesän toivos kai tän koko talven jaksaaki :D
    Ja ofc meet huomenna vähä ostoksille! Synttärit on vaan kerran vuodes, ja shoppailua ei koskaa liikaa :)

    VastaaPoista
  2. Hyväää synttäriä!<3 :)

    VastaaPoista
  3. ESSI,
    No niinpä vain :D Mulla talven kestämisen tsempit saan taas joulusta ja synttäreistä! :D
    Saamaa mieltä ollaan tääläkin ;)

    Anonyymi,
    Kiitos<3 (:

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: