perjantai 29. tammikuuta 2010

YLLÄTYS!!!

Nyt sain vihdoin aikaiseksi tämänkin! Eli nyt lähtee arvonta pyörimään mun puoli vuotisen bloggailun ja tähän blogiin tehdyn 50. postauksen kunniaksi! (((: Ei tämänkään aikaan saamisessa mennyt kuin pari kuukautta, joten nyt kyllä hävettää, kun olen niin aikaan saamaton.. Palkinnot on ollut muuten, mutta tuo lehti on jotenkin aina unohtunut..:SEli palkintona toimivat Uusin Trendi, H&M:n korvakorut ja käsikoru, kultainen Tigin kynsilakka ja itse tekemäni hiuspanta, jonka ohjeet olenkin jo jakanut(: Kultapainotteista, muttei sillä väliä, kun metallit ovatkin muodissa ;)

Ja seuraavaksi tulee arvonnan säännöt:
  • Osallistut arvontaan kommentoimalla tähän tai viikon aikana tuleviin postauksiin
  • Kommenttiin tulee kirjoittaa sähköposti osoite, palautetta blogistani ja postailuehdotus
  • Voit tuplata voittomahdollisuutesi mainitsemalla arvonnasta omassa blogissasi (Muista ilmoittaa se kommentissasi!)
  • Arvonta sulkeutuu perjantaina 5.1.2010 klo 00.00

Kysyttävää?? Siinäpä taisi olla tärkeimmät, joten onnea kaikille! (:

3 kommenttia:

  1. Jei, ainahan se pitää arvontoihin osallistua ;)
    Hyviä puolia blogissasi on se, että postaat melkein joka päivä. Ja pidän muutenkin sun blogistani, mikä varmaan johtuu samasta elämäntilanteesta ja saman kaltaisesta tyylistäkin (:
    Postailu ehdotuksekseni ehdotan, että valitset jonkin nykyisen muotivillityksen ja sanot siitä mielipiteesi (:
    jasssus-p-l-@hotmail.com

    VastaaPoista
  2. Juu, osallistun!!:)
    Oon tottunu lukemaan blogias ja minun pittää aina joka ilta ja aamu käyä kattomassa ootkos päivitelly:) Joo, sulla on ihania vaatteita ja puuhailet aina kaikkia kivoja asioita(: Ehdotukseksi voisit joskus kuvata itelles tärkeitä asioita:DD
    shalla_97@luukku.com

    VastaaPoista
  3. Mie osallistun siihen arvontaan;)!
    No ensinäkin tää on ensimmäinen blogi mitä olen ikinä seurannu ja olen tykänny;) Mun ehotus olis että valitsisit jonkun yksinkertaisen asun, johon liität erilaisia asusteita niin että joka kerta sen ilme muuttuu, eli näytät miten yksinkertaisesta asusta saa aina jotenkin erinlaisen ja kiinnostavan:D Ja sit kuvaat ne tietenkin tänne ;))
    sandra96@luukku.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: