sunnuntai 24. tammikuuta 2010

Red Head!

Harjoituksen jälkeen käytiin Hesessä syömässä (ja olo on tällä hetkellä ähkyinen) Ruokaa odotellessa kävin aikani kuluksi kaupanpuolella ja löysin sieltä itselleni hiusvärin! Äitille mainitsin vaivihkaa, että mulle pitäisi se hiusväri ostaa, kun en kampaajalle sitten pääse. Se vstas vaan, että katsotaan. Syötyämme käytiin kuitenkin kaupassa ostamassa meikinpoistoainetta jne.jne.. JA MULLE HIUSVÄRIN! Mä saan sittenkin vaaleammat ja punertavammat hiukset! Hiukan pelottaa, kun sisko lupasi värjätä, eikä se ole ennen värjänny..:S No, riskejä pitää ottaa, tai muuten ei elämä maistu miltään!! :D

Muita punaisista hiuksista haaveilevia?

2 kommenttia:

  1. hei! :))
    hihii mua vähän naurattaa.. mä tykkään lukee sun blogia mutten vaan oo saanu aikaseks/"uskaltanut" kommentoida mitään.. mutta nyt kumminki oli pakko sanoo jotain.
    eli ensinnäkin sun blogi on tosi kiva. mä löysin sun blogin ihan vahingossa joku aika sitte mutta noh, mä aloin sitte seuraan tätä. en tiedä oonko vaan utelias vai miks mä oon ihan koukussa nii moneen blogiin. musta on vaan ihanaa lukee ku joku jaksaa kirjoittaa! kai sitten oon vaan utelias :(( (are you feeling fashionable on munkin lemppari, nadja on niin nätti ja sillä on ihana tyyli ja ihania vaatteita ja KORUJA!!!)
    hih, no eipäs mulla muuta ollut. toivotaan että sun hiuksien väristä tulis kiva! tollanen hiukan punertava ainaki kuulostaa kivalta!! :)

    VastaaPoista
  2. tee meikkipostauss! mäki tykkään tästä blogista iha superisti!! tai sun huonepostaus??!?

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: