tiistai 26. tammikuuta 2010

Mörökölli

Ette ikinä arvaa, kellä oli tänään sellainen päivä, että hiukset voisi ajaa kaljuksi? Mullapa tietenkin. Mun hiukset on muuttuneet värjäyksen jälkeen todella sähköisiksi! Ei auta sitten lakka, muotoiluvaahto eikä vesi! Naamaan tarrautuu kuin ei muuta paikkaa olis. Koulussa oli kunnon taistelu pehkoa vastaan, kun ponkkarikin oli jäänyt kotia :( Ei auttanut, piti vain kestää.PItäisi varmaan ostaa jotain shamppoota tai hoitoainetta, joka ehkäisee sähkööntymistä.. Olen vain aina ajatellut, ettei sellaiset vaikuta. En kyllä tiedä miksi. Vahva tunne vain :D


Tänään olen (taas vaihteeksi) Kävellyt pitkin katuja ja kauppoja kyselemässä kesätyöpaikkaa. Pitäisi tässa alkaa väkerrellä avoimia hakemuksia, jos mihinkin, mutta nyt laiskottaa sen verran, että taidan jättää huomiseksi (: On tässä rehkitty jo tarpeeksi tämän päivän aikana.

Paita/H&M Housut/H&M Vyö/Luna's second hand

Päivän asu oli tänään todella kiva, mutta tyttönen ei ollut oikein kuvaustuulella... Joten, kuvat nyt ovat, mitä ovat.

Tällä hetkellä olen niin fiiliksissä, sillä olin aamulla opon haastattelussa ja puhuttiin siitä minne haetaan jne.. Mun olisi tarkoitus hakea Kallion ilmaisutaidon lukioon ja opo sanoi, että mulla on hyvät mahdollisuudet päästä sinne! Ongelmana vain on, että jos mie pääsen sinne, pitäisi hommata kämppä ja näin. Joten nyt on vielä tärkeämpää saada kesätöitä. Stressaavaa..:/ Toisaalta, ei nyt kannata alkaa stressaamaan viel, kun ei edes tiedä pääsenkö sinne.

No, tästä pitäisi varmaan mennä lukemaan englannin sanakokeeseen, joten see ya!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: