torstai 21. tammikuuta 2010

Tappio tuli

Joo myönnetään. En pystynyt olemaan edes kuukautta ilman mitään "turhia" ostoksia.. Mutta antakaa minun puolustautua! Ensinnäkin minä haukkasin aivan liian ison palan.. En mitenkään pystyisi olla ostamatta mitään kolmeen kuukauteen! Varsinkin kun yritän saada kasaan unelmieni täydellistä vaatekaappia! Joten antakaa minun yrittää uudestaan. Tästä lähtien olen pikku siskoni syntymäpäiville saakka ostamatta yhtään mitään. Kavereille ostetut lahjat tosin hyväksytään ja laukku, jonka minä oikeasti tarvitsen. Epäonnistuminen saa minut olemaan ostamatta mitään. Ainakin luulen niin..:D
Mutta nyt niihin iloisempiin asioihin! Eli nyt ne minkä takia minä sorruin, ovat niin kaunis ruusuvyö ja etsimäni musta pitkähelmainen puhvipaita!

Ruusuvyö on Luna's Second Handistä ja hintaa sillä oli 11.90€. Se on ehkä hieman liian leveä, mutta se korjaantuu iskän reikäpihdeillä vai mitkä lie nyt ovat. Nähdessäni tämän vyön mulle tuli käsittämätön tarve vain ostaa se! Se on niin kaunis.
Puhvipaita tuli vastaan H&M:ltä kun kävin katsomassa sieltä, jos sielä vielä olisi villakangastakkeja alessa. Tämä tuli vastaan, oikean kokoisena, värisenä ja pituisena! Muutenkin olen aina vaatteita valitessani känkkäröinyt, kun kaapista ei löydy mustaa tunikaa! Ja tämän ansiosta lompakosta katosi 9.90€.
LÖysin muuten huoneen lattialtani joulukuusa ostamani korvikset! Hah! Hukkasin ne ja lopulta sitten unohdin myös. Mielestäni nämä on tosi hauskat! Lunasta nämäkin ja hinta oli jotain 5 euroa..

No, on siinä jotain hyvääkin, että sinne Lunaan eksyin. Sen omistaja nimittäin tarjosi mulle sieltä sellaista pikku työtä, että lähden siskon kanssa jakelemaan yks päivä lipareita kaupungille. Totta kai!

Onko kukaan muu yhtä ihastunut kuin minä?

2 kommenttia:

  1. Toi vyö on ihana! Ottaisin sen itselleni vaikka heti! Ite en ole oikein noihin puhvipaitoihin ihastunut, mutta on se hyvä, että joku tykkää :D
    Ja aina ei voi onnistua, mutta jos se tällä kertaa onnistuisi. Noi korvakorut on aika mielenkiintoiset.

    VastaaPoista
  2. Anonyymi,
    Kiitos, niin kinustakin! Kaikesta ei voi tykätä, eikä pidäkkään (: Kieltämättä noissa korvakoruissa on jotain mielenkiintoista ja hiukan outoa, mitta musta ne on aika personalliset ja hauskat! :D

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: