keskiviikko 1. syyskuuta 2010

WILMA

Valitsin tossa vähän aikaa sitten vuoden kurssivalinnat ja alku meni oikein hyvin. Loppuvaiheessa, en sitten saanutkaan kaikkia kursseja, mitä halusin, sillä ne oli jo täyttyneet. Että kivaaa... Onneksi sitten sian vänkslättyä niiden kans niin, että tuli nyt ihan siedettävä lukkari. Nämä kolme seuraava jaksoa ovat hieman puurtamista, mutta 5. jaksossa on muutama päivä lähes unelmia<3 Tiistaina koulu alkaa vasta klo 12 ja perjantaina loppuu klo 11. Voiko parempaa perntaita olla??? Ainoa vaan, että mun pitää tosiaan herätä silloin kuuden aikaan, että näin.. Mut ei nyt takerruta niihin negatiivisiin puoliin (;
Paita/H&M Hame/H&M Legginsit/Itse tehty Laukku/Aleksi 13 Kengät/Anttila Rannekello/Kirppis

Tänään mulla oli pitkästä aikaa täydellinen hiuspäivä! Ne näytti juuri siltä, miltä halusin. Mun laineet pysy yön yli, Otsis ei suoristunut tuulessa ja kotiin kävellessä viel katoin auton ikkunasta, että hitsi mulla on kivasti hiukset ja oon viel niin tyytyväinen tähän väriin! Siinä on ihania raitojen tyylisiä vivahteita (: Eikä tämä ollut päivän ainoa hyvä syy. Tänään on syksy virallisesti alkanut! Aamullakin oli niin kylmä, että tänään piti käydä ostamassa sormikkaat ja pipo<3 Aamua viel piristi koulun lähellä olevan puiston jänöset, kun ne hyppeli ja mussutteli ruohoa. Jotenkin jännä, miten siel asustaa noin. 10 jänöstä keskellä kaupunkia :D Mut päätin taas tänään mennä vieläkin aikaisemmin, nukkumaan, etten varmasti ole aamulla väsynyt, joten hyvät yöt sinne! Minä lähden iltapalalle kakskyt yli kahdeksan. Jotain ennenkuulumatonta? (mulla ei oo hajuakaan, kirjoitetaanko tuo yhteen vai erikseen, enkä jaksa käydä tarkistamassa, joten kertokaa mulle te suomenkieliopin tietäjät? Tajusin muuten äidinkielen tunnilla, miten surkea olen kieliopissa ja oikeinkirjoitukssesta, joten siinä syy, minun kirjoitus virheisiin :D)

Ps. Mulla on ollut koko päivän elohiiri vasemman puolen lapaluun päällä, ja se alkaa j ärsyttää :((

4 kommenttia:

  1. Heii, miten sä ne kurssivalinnat nyt vasta teit? :O Meidän piti tehdä ne jo kesäkuussa :D Mulla on aika samankaltanen suunnitelma, viimenen jakso sit ihan rennosti vaan ;)

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Meillä tehtiin esivalinna keväällä, eka kurssi oli tehty valmiiksi niiden perusteella ja nyt suunniteltiin itse koko loppuvuosi (: Jeah, kannattaa ;)

    VastaaPoista
  3. Ootko oikeesti tehny ton laukun ITTE???? :ooooo Katoin just et aaaah toi laukku on itte täydellisyys, sit katoin mistä se on ja ITTE TEHTY???? Voiks oikeesti jotain noin hienoo tehä? Miten laukun voi tehä? ääääää oon niin hämmästyny ja ihmestyny ja tee mullekkin! :DDD

    VastaaPoista
  4. Aino,
    En oo tehny tosiaankaan! Voi, jos osaisinkin :D
    Legginsit on ite tehdyt ja Laukku on Aleksi 13 :DD

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: