sunnuntai 12. syyskuuta 2010

11 tuntia!!

Mulla sitten loppui kamerasta lopullisesti akku, joten kuvia en sitten saa otettua ainakaan ennen perjantaita. Joten nyt joudun pitämään pienoista blogitaukoa ainakin sinne perjantaille asti. Mie lähen kuitenkin viikonlopuks Rovaniemelle, joten mulla ei välttämättä ole oikein aikaa istua koneen ääressäkään. Älkääsiis ihmetelkö, jos tauko kestää maanantaille asti (:

Vielä viimeiset 11 tuntia aikaa osallistua arvontaan! Postaukseen pääsee tästä!

Ps. Osaako kukaan muuten ohjeistaa minulle, miten nuo linkit saa linkattua sillen sanojen paikalle? Eli esim. "tästä" sanan paikalle ja sitä klikattua pääsee nyt vaikka tuohon arvonta postaukseen? Kiitti jos joku ymmärsi selostustani ja osaa autaa :)))

EDIT: Hih, kiitti Lotalle! Sainkin sen heti onnistuu! :))

4 kommenttia:

  1. Tekstiä kirjottaessa sielä oikeassa yläkulmassa on työkaluja, kolmantena oikealla on sellainen vihreä pallo. Siitä kun klikkaa, se tarjoaa laatikon, jonne voit pastettaa osoitteen, ja se heittää sen osoitteen tekstiisi html-koodina. Nyt voit laittaa haluamasi linkki-tekstin sen osoitteen jälkeen tulevien >< - merkkien väliin. Sitten se haluamasi teksti näkyy tällaisena ja johtaa siihen linkkiin. Olipa monimutkainen selitys, toivottavasti saat selvää xD

    VastaaPoista
  2. Joo sori en erota oikeaa vasemmasta. Eli mun oikea on kaikkien muiden vasen. D:

    VastaaPoista
  3. Lotta,
    Oi, kiitti! Enköhän mä ymmärrä :))

    VastaaPoista
  4. Heipä hei taasen, tässäpä sulle tällainen palkinto! ;D
    http://tiukupuu.blogspot.com/2010/09/beautiful-blogger-award.html

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: