torstai 9. syyskuuta 2010

:)(:

Voi, kun mua ootti iloinen yllätys, tänne tullessani! Kaksi uutta lukijaa<3 Tervetuloo uudet kullat ja heipähei teille taas vanhan muruset :))) Mulla ei nyt ole mitään kovin järkevää asiaa, mutta otin kuvan noista mun ostoksista, joitka nappasin mukaan samalla, kun metsästin teille tuota palkintoa (:
Suloinen ruosteen punainen/oranssi hiusruusu ja mustat pitsisukkikset, molemmat H&M:ltä. Voi tuosta ruusun väristä tulee niin mieleen syksy<3 Oon myös tajunnut, miten jo puiden lehdetkin on alkanut kellertää. Vieläkun tuo lämpötila tippuisi sen verran, että ei tukehtuisi kaulahuiviin. Huomaan ajattelevani aina metron uutisruudun (vai mikälie on) säätiedotuksia, että olis nyt pliis ees alle 15 astetta. Nyt se vain on ollut hieman harvassa tällä viikolla.

Ja sanokaas mulle unohtaako kunnon bloggarit kameran laturia Helsinkiin muuttaessa Rovaniemelle???? Sen olin paikkaa ei ole kyllä viel varmistettu, mutta olen kolunnut läpi tämmän minunpikkuisen huoneeni ja ei. Ei ole tosi, että kaikki muut johdot ja härvelit muistin, mutta en sitä. Nyt siis toivon, että ehdin napata teille edes muutaman asukuvan ens viikkolta, ennen kuin akku loppuu lopullisesti. Ens viikonlopun Rovaniemi maatka onneksi pelastaa.

Mut mie lähen illalla kattoon ilotulituksen SM-kisoja, niin voisi olla pienten päiväunien aika, ettei tämän nukkumisen kanssa ei kävisi ihan surullisesti. :))

6 kommenttia:

  1. Oi ihanat ostokset. Hei kerroppa minkä perässä tänne Helsinkiin muutit. Johonkin kouluun, mihin?:) Olis kiva tietää vähän taustoja, kun uusi lukia olen! Siis ihanalta blogisi vaikuttaa jatka samaan malliin!!:)

    VastaaPoista
  2. Meri,
    Joo, totta kai (: Kallion lukion perässä muutin tänne Rovaniemeltä. Halusin lukioon, mutta tavallinenkaan lukio ei kuitenkaan innostannut. Minua kiinnostaa näytteleminen ja teatteri, joten Kallion lukio kuulosti täydelliseltä paikalta minulle! Ja vaikka minusta ei välttämättä tule näyttelijää niin ilmaisutaitoainesta on varmasti huötyä muutenkin tulevaisuudessa. Nyt asustelen solussa kahden vanhemman tytön kanssa ja olen viihtynyt täällä tosi hyvin, vaikka kauppareissut ja kaikki pitääkin hoitaa kokonaan itse (: Toivottavasti auttoi (:

    VastaaPoista
  3. Heyy oot sieki vihdoin rakastunu noihin hiuskoristeisiin?:D - sande

    VastaaPoista
  4. Sande,
    Oon ollu aina, mutta miksi ostaa omia, kun sullakin on? :P

    VastaaPoista
  5. Oioi, ihana ruusu, kelpaisi mullekin :--) Saako udella, että paljon maksoi? Voisin käydä H&M'llä ostamassa itsellenikin tuollaisen :--)

    :--)

    VastaaPoista
  6. Sirelle,
    Joo, ei se nyt mikään salaisuus ole (: Elikkä sen vitosen se taisi maksaa, jos nyt oikein muistan:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: