maanantai 13. syyskuuta 2010

BBA


Sain Lotalta tällaisen pienoisen yllätyksen, joka on nimeltään Beautiful Blogger Award. Ja Lotalle tietysti suuret kiitokset palkinnosta! Ja tämän ideahan on se, että saaja (eli mie;)) kertoo itsestään seitsemän tunnustusta ja laittaa palki´nto eteenpäin niille, jotka mielestäni ansaitsevat sen :) Tarkoitus on siis saada pientä pään vaivaa bloggaajille :P No ei sentäs, mutta sai tässä kyllä pohtia tovi näitä seitsemää tunnustusta.


  1. Olen erittäin erittäin sotkuinen ihminen. Siivoan huoneen, niin tunnin päästä se jo näyttää mukavan sekaiselta. Tai oikeastaan en ikinä oikein onnistu edes siivoamaan kunnolla :D Mulla on paljon tavaroita, joilla ei ole paikkaa, joten ne löytyy sitten yöpöydältä, nojatuolilta tms.

  2. Itken todella harvoin. Tämä voi olla yksi minun jätkämäisistä puolista, että minulle on vaikea näyttää tunteitani. Juttelin pari viikkoa sitten yhden kaverini kanssa ja huomasimme, että olemme kuin päivä ja yö. Hän itkee melkein joka toinen päivä ja mie en ees muista milloin itkin viimeksi :D Ööh..Olisiko joskus kesäkuussa? No jos ei silloin, niin ainakin joskus kevään aikana.. Ainakin luulen niin :D

  3. Olen myös aikamoinen täydellisyyden tavoittelija. Tai en nyt täydellisyyden. Mutta tiedän mihin pystyn ja minua ärsyttää hirveästi, kun sanakoe ei menekään niin hyvin, kuin se olisi voinut. Ja seuraavaan kokeeseen luetaan sitten hullun lailla. Okei. Ehkä mie oon :D

  4. Minulla on aika kummallinen nauru. Se on sellaista sisäänpäin vetoa, eikä ääntäkään oikein kuulu :D Kaverit usein kysyy, että itkenkö mie vain nauranko, kun siitä nyt ei saa kovin selvää:D

  5. No nyt tekee tiukkaa...No, mulla on tullut sellainen pakkomielle, että joka paikassa on pakko olla kymmentä minuuttia ennen kuin on sovittu. Tai minusta on ihan kamalaa myöhästyä jostain. Luulen, että tämä johtuu siitä, että meiän perhe on erikoistunut myöhästymään. Niin, silloin kun saa itse päättää milloin lähtee, niin lähden aina varmasti ajoissa. Ja jos kuskina on isä, niin sanon hänelle, että paikalla pitää olla 13.45 vaikka olen sopinut sen 14.00. Isä onnistuu aina vitkastelemaan ihan tuhottomasti, joten pitää pelata varman päälle :D

  6. En ole ikinä jounut tippaakaan alkoholia enkä myöskään polttanut tupakkaa (okei, joskus viisi vuotiaana maistoin, mutta sitä ei lasketa ;)) Ja en myöskään aio tulevaisuudessakaan ennen kuin täytän 18. Minulla ei sinällään ole mitään alkoholia vastaan (tupakkaa vastaan tosin on suuri asenneongelma) pienissä määrissä alkoholin juominen on okei, sillähän on jopa terveellisiä vaikutuksia pienissä määrin. Itse en ole kuitenkaan koskaan jounut ja olen siitä myös ylpeä. Mitä sitä turhaan hoppuilla aikuiseksi, kun siihen on varattu aikaa yli 30 vuotta.

  7. Lopuksi vielä suuri paheeni: Minulla on huono tapa tehdä heräteostoksia. Oikeastaan ne eivät ole heräteostoksia, sillä saatan haaveilla jostain vaatteesta vaikka viikon, jonka sitten "suuren harkinnan" jälkeen ostan. Aluksi se on niin ihananihana, mutta sitten kyllästyn siihen aika nopeasti..:/ Tästä johtuu usein minun tapani vitkastella jonkin ostamista hyvin kauan. (esimerkiksi ostamani musta ympyrähuivi. Aloin haaveilemaan siitä viime syksyllä, se jatkui keväällä ja nyt syksyllä sain sen viimein ostettua. Sitä hankintaa olen ainakin harkinnut kunnolla :D)
Siinä oli sitten ne tunnustukset ja minä laitan palkinnon eteenpäin seuraaville kahdelle bloggaajalle:

Eerikalle, joka kirjoittaa blogia Too Many Thoughts. Olen vasta tutustunut tähän suloiseen blogiin ja aloin heti lukemaan tätä ihan vakituisesti. Erika on todella suloinen tyttö ja blogi on muutenkin aivan ihana!

Katariinalle Hän kirjoittaa blogia So Far So Good. Katariinan postaukset ovat aina ihanan aurinkoisia ja iloisia, ja erityisesti hänen kommenttejaan on aina ihanan saada :))

4 kommenttia:

  1. Vai että tällanen haaste, kiitoksia tosi paljon :) Ja mukavaa kuulla noin positiivista palautetta! :) Varmasti toteutan tän tehtävän, heti kun on aikaa :P

    VastaaPoista
  2. voi kiitus! <3 :))) pitää vielä muistuttaa että mun nimi kirjotetaan kahella e:llä, eli Eerika ;)

    VastaaPoista
  3. eerika,
    Sorryyy, kirjoitan aina automaattisesti yhellä, kun yks tuttu kirjoitetaan kans! Mut korjasin asian! :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: