keskiviikko 29. syyskuuta 2010

uuuaaaa

HELPOTUS! Matikan koe ohi ja luulenpa päässeeni siitä läpi! :D Mulla oli eilen meneillään kauhea kriisi täällä, kun noin neljän ja puolen tunnin matikan laskemisen jälkeen en vieläkään tuntunut osaavani mitään! Selvennetään sen verran, että olen aina ajatellut olevani hyvä matiikassa ja sainpa siitä kympinkin päättötoikkariin. Matikka=mun vahvuus. Olin luokalla aina yksi niistä, jotka ymmärsivät asiat (lähes) heti ja osattiin sitten auttaa muita ja soveltaa tietoa. Mutta nyt, pitkän matikan ensimmäisen kurssin jälkeen kaikki tuntui puulta heinältä! Oli siinä pienoin identiteettikriisi :D Stressasin sitä ihan viimeiseen asti ja painajaisiakin näin. No, nyt kokeen jälkeen? Oon niin tyytyväinen itseeni, että osasin lähes varmasti neljä laskua oikein ja loput kaksi sain laskettua, tuloksesta tosin en oo varma :D Meinasin jo epätoivoissani eilen päättää, että vaihdan lyhyeen, enkä todellakaan kirjoita matikkaa. Taisi johtua väsymyksestä ja liiallisista matikka huuruista.

Mutta nyt pois valistusten-maailmasta! Mulla alkoi viikonloppu! Joka kylläkin sisältää huomenna noin. 10 min palautekeskustelun puheilmaisusta ja ruottin lukemista. (Kielet taas ovat mun heikkous :D) Pakko alottaa ajoissa, sillä mun on tosi hankala oppia sanoja, mutta onhan tässä tiistaihin asti aikaa (: Perjantaina heitän kirjat pois ja lähen kaverille vähän pitämään hauskaa näin koeviikon piristykseksi (:

Piristin myös koeviikkoa hieman näillä:
Molemmat H&M + polvisuka Ginasta ((:

Aah, nyt voisin rentoutua jäätelöpaketin ja Täydellisten Naisten seurassa! Rentouttavaa keskiviikko iltaa sinne päin ja onnea myös muille koeviikkolaisille!!! (((:

6 kommenttia:

  1. Heips! :) Tulin vain ilmoitamaan, että selailin blogiasi ja tykkäsin tosi paljon! Jatka samaan malliin! :) t. toinen muinoin lappilainen.

    VastaaPoista
  2. Oi rentoutumisesi kuulostaa hyvältä! En tiiä oonko kommentoinu aikasemmin, en kai, mut sullon ihana blogi enkätiiä oonko koskaan sanonu et sullon hirveen ihania vaatteitaki! :):) (niin mä osasin kaks ja puol tehtävää mut ei se mitään, jso ne on oikein niin pääsen läpi ja se riittää)

    VastaaPoista
  3. Katri,
    Heips vain sullekin ja kiittikiitti ((: Tällä mallilla ehdottomasti jatketaankin (;

    Katti,
    Niinpä! Koko alku viikko päntätty, niin tulee juuri oikeaan aikaan! (: Hih, et taida olla, mutta kiitti ((: (Jee, kaks ja puol on hyvä ne sanalliset varsinkin tuntu aika vaikeilta ja ne yhtälöt, mut sitten mie (EHKÄ :D) tajusin, miten se lasketaan :))

    VastaaPoista
  4. yy, multa tulee itku kun matikka alkaa ens jaksossa... :D

    VastaaPoista
  5. Riikka,
    hahaa :D Pitkä vai lyhyt?

    VastaaPoista
  6. Hei mulla ois sulle pieni haaste mun blogissa käyppä kurkkaa:)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: