keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Lukioko rankkaa?

Mitä ne kaikki aina höpisee, että lukio olis rankaa? Mulla nämä pari viime päivää on ollu kaikee muuta kuin rankkaa. Eilen koulua 8.10-9.25 seuraava tunti vasta kolmelta :D No koulun kuoro treenit sen jälkeen mut niitä ei lasketa ;) Tänään opon tunti oli peruuttu aamulta ja iltapäivältä puhiksen (puheilmaisu) niin koulua onkin tänään vain 12-15. Eipä tunnu lainkaan pahalta ((: Tässä on meilkein kolme tuntii viel luppoaikaa ja sit pitäs lähtee kouluun. Jos sitä viittis siivota tän huoneenkin :D
Mekko/Kirppis Farkkupaitis/Gina Tricot  Panta/H&M Käsikoru/Kirppis

Ja nyt mieki oon saanut tämän ihanan syysflunssan. Nenä tukossa ja kurkku kipeä<3 Nyt vaan pitäis pinnistellä viikonloppuun, jolloin voisi siivouksen lomassa vähän sairastellakin. Poissaoloja en vielä oikein kaipaa, sillä niitä tulee muutenkin viikon päästä perjantaina, kun lentokone lähtee 12:05 Rovaniemelle päin! Ja se olis sitten viikonloppu kotona ((: Aah..

Olen muuten pitkästä aikaa tyytyväinen tähän mun asuun. Mun piti alunperin laittaa ihan eri jutut tän mekon kans, mut site vetasin vain nää päälle ja tulikin tosi kiva kokonaisuus. Kerrankin (:

4 kommenttia:

  1. No ei tuo kyllä kuulosta kovin rankalta lukion käymiseltä :D Mutta ootappa vaan kun koeviikko koittaa :S

    Kiva tuo sun asu, sun hiuksetkin on tosi nätisti :)

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Hah :D Niinpä... Olen aloittanut jo stressaamisen, kun siihen on enää kolme viikkoo :D Ja kiitti ((:

    VastaaPoista
  3. Vooi Sonja nätit hiukset 8)

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: