sunnuntai 5. syyskuuta 2010

pehmeitä ja pörröisiä

Onnistuin kuin onnistuikin pitämään mun unirytmin, perjantai-lauantai välisestä yöstä huolimatta! (: Heräsin siis jopa kahdeksalta ja olen ehtinyt tehdä vaikka mitä, kuten syödä aamupalan, vaihtanut vaatteet, kaatanut kananmuna-maito-sekoituksen jääkaappiin, tyhjentänyt ja pessyt jääkaapin, pessyt maton, joka oli myös mainitussa sekoituksessa, lukenut kirjaa ja ollut koneella (: Jokaisessa aamussahan pitää olla jotain vastoinkäymisiä, joten tuo ei ollut minulle mikään yllätys :D Olen joutunut pesemään tuon maton ja kahdesti kahden viikon sisällä. Minä pikku sottapytty kun olen. No, enpä ole perheen ainoa. Sisko teki samat temput, mutta äidin synttärikakun kanssa :D

Nyt kuitenkin asiaan, eli syksyn ja talven lähestyessä olen taas alkanut haaveilemaan karvaliivistä, jota en viime vuonnakaan saanut. Ja oikeastaan en ole edes varma haluanko liivin vai takin... Ehkä liivi olisi kuitenkin käytännöllisempi ja olen kuitenkin halunnut sitä kauemmin. Kriteerinä kuuluu, että sen täytyy olla suht. pitkä ja valkoinen/vaalea. Väristä en nyt ole oikein varma, kunhan se ei ole musta. Sitä mulla on jo tarpeeksi :s

  • Ellokselta löytyi tuo ihana valkoinen pörröliivi (: Liivin pitäisi kuitenkin toimia myös ilman vyötä, joten jään luultavasti odottelemaan, jos jostain muualta löytyisin

  • Ja nuo kengät vain näyttävät niin ihanan pörröisiltä ja lämpöisiltä ja värikin on kuin unelma! Jos sitä hommaisi toiset talvikengät??

  • Tämä kermanvalkea karvatakki olisi myös niin ihana kylmeneviin talvi iltoihin. Kaulus vain hieman häiritsee ja minultahan löytyy jo talvitakkeja pariinkin otteeseen..

  • Valkoisista karvareunuksista takkia en sitten yhtään haluaisin vaatekaappiini. Inhoan tuota kaula-aukkoa ja nuo karvareunuksetkaan ei näyttänee yhtään niin hienoilta, kuin ne voisivat näyttää. Eli tämä nyt oli vain tämmöinen kollaasin täyte -takki :D

Ja nyt mietin, josko sitä olisi taas niin reipas ja lähtisi taas pienelle lenkille eiliseen tapaan.. En oikeastaan ole kierrellyt yhtään tätä asuinaluetta ja tein kyllä muutamia löytöjä täältä ympäristöstä :D En myöskään ymmärrä sitä, että miksi niin pienellä alueella on kaksi ala-astetta ja monia leikkipuistoja? Mutta nyt raikkaaseen ilmaan!

6 kommenttia:

  1. Voi ei :D Mulla kans kaatuilee aamuisin kaikki kupit ja purnukat kun unenpöpperössä römyän keittiössä :D
    Söpöjä nuo karvavaatteet, varsinkin tuo Elloksen liivi, musta tuo vyökin on kyllä tosi kiva.. Vaikka voihan se olla vähän epäkäytännöllinen.

    VastaaPoista
  2. Katariina,
    Haha :D Pitäisi varmaan alkaa olla vähän skarpimpi aamuisin, ettei niitä mattojakaan tarttis puunata :D Joo, on se vyönkin kans kiva, ja se tuo vyötäröä esille, niin ei oo niin tasapaksu vaikutelma. Mut haluun, että se toimii myös auki, että se alla oleva vaatekin näkyis (:

    VastaaPoista
  3. Heyyy, tuo ei ollu julkista tietoa hei! :DD
    -Mie tiät kyl kuka (:

    VastaaPoista
  4. Anonyymi, sryy.. Ekkö uskalla omalla nimelläs kirjoittaa? :D Ja oliko kirjoitusvirhe? :P

    VastaaPoista
  5. Oon katsonut tota samaa liiviä, luv it ;)

    -Neea

    http://no-sign-of-stopping.blogspot.com/

    VastaaPoista

Kiitos kommentistasi! Arvostan sitä (: